.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شاعری:وضعیت مناسبی در بخش اشتغال نداریم
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش اشتغال استانی، وضعیت مناسبی نداریم گفت: باید به صورت جدی ورود پیدا کرده و مشکل اشتغال را حل کنیم.

به گزارش شمال نیوز، علی‌محمد شاعری در جمع مسئولان شرق استان با اشاره به وضعیت نامناسب در اشتغال اظهار داشت: ارائه وام ۶ و ۸ و ۴ درصد با بازپرداخت هشت و ۱۰ ساله ازجمله تلاش‌های ما در مجلس بوده است که برای روستاییان مصوب شده است و چرا نباید جذب شود؟

وی اظهار کرد: اشتغال‌زایی از مسائل مهم جامعه امروز ما است و باید تلاش شود تا با جذب این اعتبارات در مدت باقیمانده، شاهد رونق اقتصادی در منطقه باشیم و باید تلاش شود تا ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبارات اشتغال روستایی در استان مازندران در فرصت باقیمانده به‌طور کامل جذب شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از گذشته نیازمند تلاش و همدلی هستیم و اگر با تمام توان و به‌عنوان تیم همراه و متحد باشیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

شاعری افزود: واگرایی، عدم اتحاد و تفرقه، همواره به ما ضربه زده است و تفاوت‌ها و اختلاف سلایق وجود دارد اما اگر هدف یکی باشد همه باید برای آن هدف حرکت کنند و برنامه‌ریزی علمی و مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی از تأکیدات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس بوده است و همه ما باید در این راستا گام برداریم.

این مسئول گفت: به‌عنوان نماینده مردم، مطالبات مردم را از شما مدیران طلب می‌کنم و نباید از این فرصت‌ها در مسئولیت‌ها غافل شویم و باید در راستای مسئولیت باهمت تلاش کنیم.

شاعری گفت: برای مقابله با آمریکا و اسراییل و ولایتمداری باید تلاش کنیم و باکار و تلاش، امید ایجاد کنیم و خدمت کنیم و کارآمدی را افزایش دهیم و بدانیم ناکارآمدی و تنها حرف زدن و عمل نکردن به اسلام ضربه می‌زند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در برهه‌ای از زمان، کامیون داران اعتصاب می‌کنند و حمل‌ونقل مختل می‌شود و مردم دچار کمبود نهاده‌های کشاورزی شدند.

وی یادآور شد: ما مأموریت داریم که سرباز این نظام باشیم و باید تمام‌عیار ورود کنیم و نباید طوری شود که کشاورز، ناامید و مأیوس شود.

شاعری بابیان اینکه پروژه‌های بالادست هم از پروژه‌های مهم شهرستان است؛ خاطرنشان کرد: آب‌رسانی و جاده باید با اولویت موردبررسی قرار گیرد و برای رفع مشکلات تلاش شود.

وی گفت: ظرفیت صفی‌آباد بهشهر به‌عنوان جاذبه گردشگری بهشهر، ظرفیت مهمی برای گردشگری است که امیدواریم مجوز آن صادر و با حفظ مسائل امنیتی و سیاسی و اجتماعی، برای مردم بازگشایی شود تا مردم دسترسی مناسب به این منطقه گردشگری داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.