.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه مرکز استان از تصمیمات یک اداره‌ کل ؛
استان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اخذ تصمیمات باید با آنها مشورت شود
وظیفه نمایندگان عزل و نصب مدیران نیست/ استان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اتخاذ تصمیمات باید با آن‌ها مشورت و اخذ نظر شود‌.

شمال نیوز: نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: استان گیلان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اخذ تصمیمات باید با آنها مشورت شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: دشمن امروزه بنیان‌های خانواده را مورد هجمه قرار داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه امروزه بسیاری از مشکلات اجتماعی ریشه در نظام خانواده دارد تصریح کرد: براساس بررسی محققان ۸۰ درصد از سبک زندگی انسان‌ها وابسته به شیوه تربیت‌ خانوادگی است.

آیت‌الله فلاحتی حوزه‌های علمیه و دانشگاه را دو بال پیشرفت و سعادت جامعه دانست و افزود: ریزش برخی از افراد که در جایگاه‌های بالای اجتماعی قرار می‌گیرند و عدم موفقیت آن‌ها در مقابله با مسئولیت‌ها ناشی از عدم تربیت مناسب در خانواده است.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه دانش و علم نمی‌تواند به تنها انسان را به آینده‌ای روشن برساند عنوان داشت: امروزه شاهد هستیم بسیاری از افراد دارای علم در حال ریزش هستند و این امر لزوم توجه به تربیت صحیح را اثبات می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تربیت صحیح افراد سبب کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود تصریح کرد: پیامبراکرم(ص) در روایتی بیان کرده است که خواندن نماز‌های پنج‌گانه می‌تواند انسان را از تمامی آسیب‌ها نفسانی دور کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه تمامی انسان‌ها نیازمند هستند تا مداوم مورد تذکر قرار بگیرند عنوان داشت: تمامی مدیران کشور در مقابل وضعیت زندگی مردم مسئول هستند و باید مسئولیت خود را به‌درستی انجام دهند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تاکیدات حضرت علی(ع) بر لزوم رعایت حدود الهی و حفظ تقوا تصریح کرد: این امام بزرگوار وعده داده است که اگر ما تقوا پیشه کنیم ما را شفاعت کرده و از ما دستگیری کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: امروز تمام دردمندان جهان و تمام خردمندان معتقدند که مقام معظم رهبری هدایت و رهبری تمام مستضعفان جهان را برعهده دارند.

آیت الله فلاحتی ضمن تشریح بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز اگر مسئولان کشور به مسندهای قدرت رسیده‌اند به برکت حضور شما مردم و عنایات شما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری نمایندگان مجلس عصاره تفکرات مردم هستند تصریح کرد: مقام معظم رهبری ۶ گلایه را نسبت به مجلس عنوان کرده و ۵ راه حل برای آن ارائه دادند.

آیت‌الله فلاحتی با اعلام اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری برخی مصوبات مجلس تاثیر منفی در جامعه گذاشته است گفت: یکی از گلایه‌های مقام معظم رهبری از مجلس شورای اسلامی این بود که برخی مصوبات تصویب شده برگرفته از فرهنگ غرب است.

امام جمعه رشت با اشاره به انتقاد رهبرمعظم انقلاب اسلامی از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از عدم حضور نمایندگان مجلس در جلسات کمیسیون‌ها گلایه داشتند.

وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید قوانین را عاقلانه و مدبرانه به تصویب برسانند گفت: من به نمایندگان مجلس استان گیلان گفته‌ام که وظیفه نمایندگان مجلس عزل و نصب مدیران نیست بلکه مطالبه‌گری برای رفع مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان زندگی اشرافی برخی مدیران را به‌عنوان یک ننگ تعبیر کرد و تصریح کرد: مدیران باید از زندگی اشرافی دوری کرده و به‌دنبال احقاق حق مظلومان باشند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از سفرهای غیرضروری مسئولان کشور به خارج از کشور خاطرنشان کرد: مسئولان باید درباره عملکردشان به مردم پاسخ بدهند.

امام جمعه رشت با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اولویت‌بندی مصوبات در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: مسئولان باید به نخبگان جامعه بها بدهند و اجازه ندهند که دشمنان آن‌ها را از ما بگیرند.

وی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون طرح FATF خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری اصلا” لزومی ندارد که کشورهای استکباری و صهیونیستی برای ما تصمیم گرفته و طرح ارائه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد از تصمیمات گرفته شده در حوزه ورزش و جوانان استان گیلان ابراز داشت: استان گیلان نماینده رهبری و استاندار دارد و برای اتخاذ تصمیمات باید با آن‌ها مشورت و اخذ نظر شود‌.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم انقلابی بودن نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: در طول تاریخ انقلاب هرکجا انقلابی عمل کردیم پیروز بودیم و هرکجا از عملکرد انقلابی دور شدیم شکست خوردیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.