.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱ هزار مترمربع از اراضی ملی مازندران رفع تصرف شد
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران از رفع تصرف بیش از ۳۱ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۶ خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام‌ محمدعلی تقوی فرد بابیان اینکه حفظ حقوق بیت‌المال بر همه واجب است، اظهار کرد: آسیب‌های وارده بر منابع طبیعی و محیط‌زیست می‌تواند سلامت مردم و جامعه را به خطر بیندازد که لازمه جلوگیری از این موضوع، مبارزه با سود جویان از منابع طبیعی است، به‌طوری‌که در سال گذشته باهمت و تلاش بی‌وقفه دادستان‌های استان و دیگر سازمان‌های مرتبط ازجمله یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان توانستیم ۳۱ هزار ۱۹۵ مترمربع از زمینهای دولتی تصرف‌شده به ارزش ۳۲ میلیارد ۵۱ میلیون تومان را از ید متجاوزین خارج و به دولت بازگردانیم.

این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته تعداد احکام اجراشده در این حوزه به میزان ۲۰ هزار و ۷۴۶ مترمربع به ارزش ۲۳ میلیارد ۹۳۶ میلیون تومان بوده که منجر به اجرای حکم شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در ادامه بیان داشت: با پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در۲ ماه اول سال جاری در خصوص رفع تصرفات اراضی ملی ۶ هزار ۳۲۵ مترمربع به ارزش ۴ میلیارد ۶۶۲ میلیون تومان از اراضی ملی از ید متجاوزین خارج و به عرصه ملی بازگشت.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه اظهار داشت: در۲ماهه اول سال جاری تعداد احکام اجراشده به میزان ۸۹۰ مترمربع به ارزش یک میلیارد ۱۲۲ میلیون تومان بوده که در نظر داریم با جدیت خاصی با این موضوع با کمک روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها ورود پیدا کنیم تا کسانی که به حریم بیت‌المال دست‌درازی می‌کنند به‌شدت برخورد کنیم.

وی در ادامه سخنان خود افزود: برای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی، موضوع پیشگیری باید اولویت همیشگی ما باشد. زیرا پس از وقوع تجاوز به حریم بیت‌المال و طی مسیر رسیدگی قضایی و تخریب بنا، هزینه سنگینی به مردم و نظام تحمیل خواهد شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.