.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آرایشگاه زنانه‌ای که تصویر خصوصی مشتریان را منتشر می‌کرد
درپی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی‌بر اینکه در شبکه‌ اجتماعی، تصاویر شخصی همسرش به‌عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز، رئیس پلیس فتای استان مازندران از شناسایی و دستگیری متصدی یکی از آرایشگاه‌های زنانه که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی مشتریان خود به‌عنوان مدلینگ در فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

حسن محمدنژاد اظهار کرد: درپی مراجعه فردی به پلیس فتای استان مبنی‌بر اینکه در شبکه‌ اجتماعی، تصاویر شخصی همسرش به‌عنوان مدلینگ، منتشر شده، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی روی صفحه شخصی منتشر‌کننده تصاویر همسر شاکی موفق به شناسایی متهم شدند که مالک یکی از آرایشگاه‌های زنانه در این استان بود.

محمدنژاد تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به انتشار تصاویر خصوصی برخی از مشتریان خود به‌عنوان مدلینگ در صفحات خود در فضای مجازی برای تبلیغ و کسب درآمد بیشتر اعتراف کرد. او یادآور شد: متهم ضمن اظهار ندامت با تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. رئیس پلیس فتای مازندران هشدار داد: همواره مراقب تصویربرداری از خود در آرایشگاه‌های زنانه، مراسم‌ها و جشن و عروسی‌ها باشید، زیرا ممکن است افرادی با انتشار تصاویر خصوصی‌ شما در فضای مجازی، درصدد سودجویی و هتک حیثیت از شما برآیند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.381 seconds.