.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی نسب: فصل بعد خیلی از بازیکنان آرزو می‌کنند در نساجی بازی کنند
مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی در این فصل تیمی می‌شود که برای فصل آینده بازیکنان آرزو دارند در آن بازی کنند.

به گزارش شمال نیوز،مهدی هاشمی‌نسب در خصوص اینکه آیا تمرینات نساجی در غیاب نکونام برگزار می‌شود یا خیر گفت: تمرینات هر روز در تهران در حال پیگیری است و در غیاب نکونام، رحمتی و خانبان برنامه‌های تیم پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: یوسو سسما مربی اسپانیایی هم در حال پیگیری امور روادید است و او هم به زودی به تیم ما اضافه خواهد شد.

مربی نساجی در خصوص اینکه این تیم برای فصل آینده تغییرات زیادی داشته است گفت:ما به عنوان تیم لیگ یکی برای لیگ برتر آماده می‌شویم و طبیعتا باید تقویت می‌شدیم.چند بازیکن لیگ برتری جذب کردیم ولی واقعیت این است که نمی‌توانیم مثل تیم‌های دولتی با آنها رقابت کنیم.آنها خیلی راحت هزینه می‌کنند و بازیکنان خوب جذب می‌کنند ولی ما این شرایط را نداریم.

وی ادامه داد: ما تیم خصوصی هستیم و محدودیت‌هایی داریم اما با همین شرایط هم امسال حرف‌هایی برای گفتن داریم.با هواداران پرشوری که از تیم نساجی با ریشه حمایت می‌کنند مطمئنا ما برای رقبا حریف دست و پا بسته ای نیستیم.

هاشمی نسب در خصوص اینکه تکلیف حضور بازیکنان خارجی در این تیم چه شد گفت: یکی از دغدغه‌های باشگاه همین است، بازیکنانی را که ما می‌خواهیم با پول خوب جذب تیم‌های دیگر می‌شوند ولی شما مطمئن باشید نساجی در این فصل تیمی می‌شود که برای فصل آینده بازیکنان آرزو دارند در آن بازی کنند.شاید امسال پول چندانی نداشته باشیم ولی برای سال بعد با توان تیمی بالا خیلی از بازیکنان آرزوی بازی کردن در این تیم را خواهند داشت./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.