.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی پرونده کارمند متخلف توزیع برق مازندران در محاکم قضایی
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: پرونده کارمند متخلف توزیع برق غرب استان در در محاکم قضایی دست بررسی است.

به گزارش شمال نیوز، کیوان فرح‌زاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی مدیران صنعت برق استان مازندران با رسانه‌ها در استانداری در پاسخ به سؤالی در ارتباط با اختلاس حدود 4 میلیارد تومانی در شرکت توزیع برق استان مازندران توسط یکی از پرسنل این شرکت انجام شده است، اظهار کرد: شکایت قانونی در این ارتباط انجام شده است و ما هم در مسیر ط قانون موارد را بررسی می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه اقدامات قانونی در این ارتباط انجام شده است، افزود: مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران اجازه بدهند که روال قانونی در این ارتباط طی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران به مواردی که در فضای مجازی در این ارتباط مطرح شده اشاره کرد و گفت: موضوعی که به این شدت مطرح شده صحت ندارد.

فرح‌زاد با اعلام اینکه سازمان‌های نظارتی در حال پیگیری موضوع هستند، گفت: پس از پیگیری‌ها قانونی موارد اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، در اطلاعاتی که در فضای مجازی در ارتباط با اختلاس یکی از پرسنل توزیع برق غرب استان مطرح شده، این کارمند از بانک‌های مختلف با ضمانت همکاران شرکت توزیع برق غرب استان حدود 4 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است و گفته می‌شود که این کارمند از یک کشور همسایه به یک کشور اروپایی رفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.