.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اوضاع وخیم وضعیت آب در کشور/ مردم صرفه‌جویی کنند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: هر ساله وضعیت آبی در کشور وخیم تر می شود و با توجه به وضعیت خشکسالی طی 15 سال اخیر ضروری است مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

به گزارش شمال نیوز،مجید عبدالهی در برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی کارکنان اداره خدمات مشترکین و درآمد آبفار مازندران، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات دهی بهینه به مردم و وصول درآمد، جلسه آموزشی و توجیهی برای کارکنان اداره خدمات مشترکان و درآمد شرکت و امورات تابعه این اداره کل برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی هزینه تولید آب و دریافت آب بهای ناچیز از مردم در مقایسه با مقدار آب مصرفی، تصریح کرد: هر ساله وضعیت آبی در کشور وخیم تر می شود و با توجه به وضعیت خشکسالی طی 15 سال اخیر ضروری است مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند و این دغدغه را ما باید به مردم منتقل کنیم که آب کم داریم و باید در مصرف آن با وسواس بیشتری صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران بر برخورد مناسب با انشعابات غیرمجاز، کنتورهای خراب و لزوم اعمال تعرفه مناسب برای مشترکان فصلی تاکید کرد و از کارکنان این بخش خواست ضمن توجیه قاریان در قرائت به موقع و وصول درآمد، اهتمام بیشتری در انجام به موقع وظایف محوله به خرج دهند.

عبدالهی روسای امور مشترکین را نیز مجاب به نظارت جدی تر بر قرائت به موقع و وصول درآمد کرد و خواست با تعصب و تعهد بیشتری کار کنند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.