.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور؛
«عارف نوریان» سرباز دلاور ساروی به شهادت رسید
عارف نوریان از سربازان وظیفه‌ لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران که برای حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور خدمت می‌کرد؛ حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.
«عارف نوریان» سرباز دلاور ساروی به شهادت رسید

به گزارش شمال نیوز ، عارف نوریان از سربازان وظیفه‌  لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران که برای حفاظت از مرزهای شمالغرب کشور خدمت می‌کرد؛ صبح امروز حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل شده است.


نوریان اهل شهرستان ساری و جز سربازان وظیفه لشکر عملیاتی 25 کربلا بوده است و خبر شهادت این سرباز وظیفه به خانواده وی ابلاغ شده است.

در همین زمینه سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران پیامی به شرح زیر صادر کرده است؛

انالله و انا الیه راجعون
خداوند بزرگ را شاکریم که توفیق مجاهدت و توفیق مرگ و شهادت در راه خودش را عنایت فرمود و  بار دیگر یکی از  رزمندگان سلحشور لشکر عملیاتی 25 کربلا در حراست و دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کرد.

سرباز فداکار ولایت و فرزند شجاع مازندرانی در حین ماموریت براثر سانحه خودرویی جانش را برای رضای پروردگار عالم و اطاعتاز فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا برای ایجاد امنیت پایدار فداکرد.


 سرباز عاشق ولایت عارف نوریان رزمنده عاشقی که با حضور در ارتفاعات سربه فلک کشیده شهیدان و با روزه داری و نجواهای الهی و تحمل سختی‌های سرمای شدید منطقه و دعاهای شب قدر رمضان بهترین آرزو را ازخداوند طلب کرد و پس از سه شبانه‌روز از عید سعید فطر شهادت رابه آغوش گرفت..

این عزیز سفر کرده در حین ماموریت و در حال جابجایی نیرویی از پایگاه‌های مرزی منطقه براثر سانحه خودرویی روحش پرواز کرد و عندربهم یرزقونی شد...

رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا این مصیبت رابه خانواده معزز شان تسلیت و تهذیت و صبر بردباری را برای بازماندگان و برای این عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند رحیم خواهان و خواستاریم...



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1397
خداوند به خانواده محترمشان صبر عنایت فرماید

عارف جان امنیتم را مدیون شمایم
فراز 28 خرداد 1397
روحش شاد .یه سرباز آشنا داریم کاملا در جریان امورش هستم.در غرب کشور در حین ماموریت دچار حادثه شد راننده پاسدار از بابلسر شهید شد ایشان با شوک زنده ماند و از ناحیه پا سر چشم لثه ودندان و..مجروح شد .خیلی اذیت شد هنوز حقش را نگرفت می گفت شهید می شدم راحت .زنده ماندم این بلا ها .....چرا قانون دست وپا گیر واذیت کردن بچه های معصوم مردم.
نا شناس 30 خرداد 1397
روح بلندش شاد و یادش گرای باد.◾

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.