.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران سومین استان پرتردد کشور شد
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه عید فطر امسال استان مازندران بیش از 6 درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: مازندران از این لحاظ در رتبه سومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی امروز اظهار کرد: براساس آمار به‌دست آمده از 102 سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی ایام سفرهای گردشگری تعطیلات عید سعید فطر( از روز چهارشنبه 23 تا روز یک‌شنبه 27 خرداد ماه امسال) به‌طور متوسط در هر روز بیش از یک‌میلیون و 833 هزار تردد در سطح محورهای استان مازندران به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این میزان از تردد در مقایسه با متوسط تردد در دوره مشابه سال قبل حاکی از کاهشی در حدود 11 درصد است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تحلیل آمار تردد و الگوی تعطیلات این دو سال این کاهش را توجیه می‌کند؛ چرا که از یک سو روزهای تعطیل و مناسب گردشگری در ایام عید فطر پارسال طولانی‌تر بوده و از طرف دیگر امسال با توجه به دوره بلند و مناسب تعطیلات نیمه خرداد، بخشی از سفرهای گردشگری درآن تعطیلات جذب شده بود.

هاشمی با اشاره به اینکه عید فطر امسال استان مازندران بیش از 6 درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: از این لحاظ در رتبه سومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: طی این دوره روز شنبه 26 خرداد ماه امسال پرترددترین روز و ساعت 17 تا 20 پرترددترین ساعت در استان بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران یادآور شد: همچنین به‌طور مشخص ساعت 18 تا 19 روز شنبه پرترددترین ساعت این ایام بوده به‌طوری‌که در این ساعت بیش از 125 هزار وسیله نقلیه در سطح استان در حال تردد بوده است.

وی در پایان گفت: طی تعطیلات ایام عید فطر امسال بیش از 858 هزار تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان انجام شده که این عدد برابر 9 درصد از کل تردد استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.028 seconds.