.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:حمل و نقل هوایی مازندران وضعیت خوبی ندارد
استاندار مازندران رشد ۲۵ درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه‌های استان را قابل‌قبول ندانست و گفت: ظرفیت حمل‌ونقل هوایی در استان وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی ظهر یکشنبه در آیین رونمایی از ایرلاین وارش فرودگاه ساری، بابیان اینکه در سال قبل ۵۵۷ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان جابجایی شدند، این رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال ۹۵ را قابل‌قبول ندانست.

وی با تأکید براینکه جابجایی مسافر در استان باید به سه میلیون نفر افزایشی‌یاید به مواهب طبیعی و دریای شمال اشاره و اضافه کرد: وضعیت حمل‌ونقل به‌ویژه حمل‌ونقل هوایی در استان مطلوب نیست و باید زیرساخت‌های مناسب تأمین شود.

وی با عنوان اینکه باید ظرفیت بار و مسافر در فرودگاه‌های استان برای توسعه خطوط پروازی افزایش یابد گفت: راههای دسترسی به فرودگاه باید مناسب‌سازی شود و توسعه روشنایی و طول باند فرودگاه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران، افزایش ظرفیت حمل‌ونقل هوایی را نیازمند برنامه‌ریزی مستمر برشمرد و افزود: ایرلاین نیازمند پشتیبانی است و امیدواریم پروازهای ایرلاین وارش از پایان مردادماه در استان برقرار شود.

اسلامی تعریف بسته سیاحتی و اقامتی، پذیرایی و پروازی را برای توسعه ظرفیت حمل‌ونقل هوایی ضروری دانست و گفت: سیستم یکپارچه و هماهنگ برای توسعه روابط با کشورهای حاشیه خزر در فرودگاه‌های استان گسترش یابد.

استاندار مازندران ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری شاهد اتفاقات خوبی در وضعیت حمل‌ونقل هوایی استان باشیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.28 seconds.