.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۲۴ درصدی تلفات رانندگی اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی اظهار داشت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در اردیبهشت‌ماه امسال ۴۸ نفر شامل ۳۶مرد و مابقی زن هستند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۴ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی دی‌ماه محور برون‌شهری ۳۳ نفر، درون‌شهری ۱۴ نفر و راه روستایی یک نفر را در برمی‌گیرد و همچنین شهرهای ساری و میان درود با ۱۰ ،قائم‌شهر ، سیمرغ با هفت و آمل با پنج مورد بیشترین فوتی و شهرهای نکا ، بهشهر ،فریدون‌کنار ، محمودآباد بدون فوتی گزارش‌شده است و از این تعداد ۱۹ نفر ، ۱۲ نفر سرنشین ،۱۱ نفر راننده و ۶ نفر موتورسوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در اردیبهشت‌ماه سال جاری، هزار و ۵۲۴نفر اعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۲۶ درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون‌شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.