.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر قانعی راد
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر سید محمدامین قانعی راد رئیس پیشین انجمن جامعه شناسی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر قانعی راد

شمال نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت دکتر سید محمدامین قانعی راد رئیس پیشین انجمن جامعه شناسی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، متن پیام دکتر حیدر جانعلی زاده بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضمن تسلیت رحلت دانشمند والامقام جناب دکتر سید محمدامین قانعی راد' با صلوات بر محمد و آل محمد' بارش فضل و رحمت الهی را برای شادی روح این استاد دانا' پرانگیزه و پرکار از خداوند قادر منان طلب می کنیم. خدایا عطر آرامش و نشاط را بر روح این سید بزرگوار نثار فرما و او را با اروح مطهر اجدادش محشور فرما.

آنچه بیشتر از این استاد بزرگ می توان آموخت برخورداری از روحیه بالای دلسوزی' صراحت ' شجاعت امیدمندی' سعی وافر در نمایش منطقی و ارائه تحلیل واقع بینانه' انتقادی و تعالی طلب از اوضاع و احوال اجتماعی خاصه نظام آموزش عالی کشور است. آثار بجای مانده از این دانشمند پرعشق' نشان از ارادت وافر و صادقانه ی ایشان به ایران' انسان و اسلام محمدی دارد. زندگی اجتماعی و دانشگاهی این انسان شریف در مدار چند ضلعی علم' عقل' عشق' اراده' اخلاق کریمه' اخلاص' توکل و امید قابل تفسیر است.

فقدان این استاد بزرگوار ضایعه ای بزرگ در جمع دانشمندان' محققان و دانشوران آزاده و عدالت طلب نظام آموزش عالی کشور است. امید است روح شان شاد باشد و در جوار رحمت الهی متنعم گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.