.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش چهره‌ها به پیروزی ایران مقابل مراکش+عکس
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 روسیه توانست با گل بخودی بوهادوز، مهاجم مراکش مقابل این تیم به برتری برسد و اولین بردش در جام جهانی بدون دریافت گل را جشن بگیرد و سه امتیاز را کسب کند.هنرمندان و چهره های سیاسی کشور، پس از پیروزی ارزشمند ایران مقابل مراکش در جام جهانی، پست هایی را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کردند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خوددر اینستاگرام نوشت: «پیروزی دلچسب و مقتدرانه تیم پرافتخار ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی مراکش در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موجی از شادی و شعف در دل ملت بزرگ ایران پدید آورد.

این پیروزی ارزشمند را به همه ملت شریف و قهرمان پرور ایران، بازیکنان عزیز تیم ملی، مربیان، کادر فنی و همه دست اندرکاران تیم ملی صمیمانه تبریک می‌گویم.

ضمن دست مریزاد به بازیکنان عزیز تیم ملی کشورمان، موفقیت و پیروزی های بیشتر در این دوره از مسابقات را برای آنها از خداوند متعال خواستارم.»

  مشاور رهبری در امور بین الملل در پیامی اینستاگرامی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر مراکش را تبریک گفت. متن پیام علی اکبر ولایتی به این شرح است:
بازی شجاعانه و جوانمردانه قهرمانان تیم ملی فوتبال کشورمان و تلاش و عزم جزم دست اندرکاران، مربی، کادر فنی و بازیکنان عزیز،  موفقیتی شیرین و زیبا را در مقابل مراکش در مسابقات جام جهانی روسیه به ارمغان آورد و همه ملت ایران را همزمان با عید سعید فطر خوشحال کرد.
این پیروزی را به مردم بزرگ و شریف ایران و اعضا تیم ملی کشورمان تبریک می گویم.
image.png

 

تبریک ظریف به ملت ایران برای پیروزی برابر مراکش

محمد جواد ظریف پیروزی تیم فوتبال ایران برابر مراکش در رقابت‌های جام جهانی روسیه را تبریک گفت.وزیر امور خارجه در اینستاگرام خود نوشت: «امشب ملی پوشان ایران همت و غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند. این برد شیرین گوارای ملت ایران باد.»

image.png

 

 محسن هاشمی: این پیروزی نتیجه سال‌ها تلاش ملی پوشان ایران بود

رییس شورای شهرتهران در پیامی برد ارزشمند تیم ملی فوتبال را در جام جهانی روسیه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:همزمان با عید سعید فطر، پیروزی ارزشمند و غرورآفرین تیم ملی فوتبال، در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه موجب شادمانی و نشاط مردم ایران شداینجانب از طرف اعضای شورای شهر تهران، این برد را که حاصل سال‌ها تلاش و پیشرفت روحی، فیزیکی و تاکتیکی تیم ملی فوتبال بود را به اعضای این تیم تبریک گفته و در کنار تک تک ایرانیان عزیز آرزو داریم، نام ایران همواره سرفراز باشد.

 

 پیام تبریک عارف به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال

رییس فراکسیون امید در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال مراکش در جریان بازی های جام جهانی را تبریک گفت.

 محمدرضا عارف در صفحه توییتر خود در واکنش به برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال مراکش در جام جهانی فوتبال نوشت: " برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش حاصل بازی زیبا، هماهنگ و جوانمردانه فرزندان غیور ایران زمین بود و باعث امیدآفرینی در جامعه شد.این پیروزی را به ملت عزیز ایران، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال تبریک میگویم. معجزه فوتبال را نباید نادیده گرفت."

image.png

 

 

رضا رشیدپور نوشت: "چه حس عجیبی بود‌. از شدت خوشحالی و هیجان گریه کردم‌. خدایااااااااا دمت گرم‌‌. ماشاالله بچه هاااااا. این شادی نوش جان ملت عزیزززززم".

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

مسعود ده‌نمکی نوشت: "حتی توی جام جهانی"

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

محسن رضایی نوشت: "پیروزی جوانان پرانگیزه و با اخلاق ایرانی در مسابقه فوتبال برابر تیم ملی مراکش در رقابت های جام جهانی روسیه را که مقارن با عید سعید فطر حاصل شد، به رهبر معظم انقلاب، خانواده های شهدا، جامعه ورزش، بازیکنان فوتبال و ملت همیشه قهرمان ایران، تبریک می گویم".

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

قالیباف نوشت: "عیدانه فراوان شد تا باد چنین بادا"

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

واکنش چهره ها به پیروزی ایران مقابل مراکش

 

تبریک سخنگوی وزارت امور خارجه به ملت ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر مراکش در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت. رئیس مرکز  دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه پیروزی شیرین ملی پوشان فوتبال ایران در نخستین بازی خود در جام جهانی روسیه را به مردم ورزش دوست ایران شاد باش گفت و برای این قهرمانان ملی آرزوی موفقیت های بیشتر کرد.

پیام تبریک شهردار تهران به مناسبت پیروزی تیم ملی ایران

سید محمدعلی افشانی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش پیام تبریکی صادر کرد.

 متن پیام شهردار تهران به تیم ملی فوتبال ایران به شرح زیر است:

به نام خداوند قادر ومتعال

پیروزی غرورآفرین تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران مقابل قهرمان آفریقا که با تلاش خستگی ناپذیر جوانان برومندمان در نخستین بازی کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حاصل شد، مردم ایران زمین از جمله شهروندان تهران را امیدوار و شادمان کرد.
این پیروزی دلنشین را به هم میهنان عزیز و بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان تبریک می گویم ،امیدوارم این موفقیت بزرگ که عیدی بازیکنان تیم ملی به ملت سرافرازمان بود، مقدمه ای برای پیروزی در بازی های بعدی و درخشش نام ایران سربلند وشادی و نشاط مردم عزیزمان باشد.

سید محمدعلی افشانی
شهردار تهران
۲۵ خرداد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.