.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسپانیا سه - پرتغال سه؛
صدرنشینی ایران در شب تقسیم امتیاز قهرمانان
دیدار تیم‌های اسپانیا و پرتغال با تساوی سه - سه به پایان رسید.

به گزارش برنا، تیم‌ ملی فوتبال اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی روسیه به مصاف پرتغال رفت که این دیدار با نتیجه سه-سه به پایان رسید.

تیم ملی پرتغال توانست در دقایق ابتدایی به گل اول برسد. رونالدو در دقیقه 4 رونالدو پنالتی‌ای که گرفته بود را خلاف جهت دخیا به سمت چپ دروازه اسپانیا زد تا گل اول این بازی برای پرتغال ثبت شود.

اسپانیا بعد از دریافت گل نخست به سمت دروازه پرتغال حمله کرد و توانست به گل تساوی برسد. در دقیقه سه رونالدو پنالتی‌ای که گرفته بود را خلاف جهت دخیا به سمت چپ دروازه اسپانیا زد تا گل اول این بازی برای پرتغال ثبت شود.

این پایان کار تیم ملی پرتغال نبود و ستاره پرتغالی توانست گل برتری در نیمه نخست برای این تیم را به ثمر برساند. در دقیقه 24 پیکه در زمین پرتغال  کاستا را با قدرت بدنی بالا مهار کرد و از په‌په رد شد تا بعد از رفتن به روی خط محوطه جریمه و زدن دو سر توپ تماشایی، با شوت پای زمینی دروازه پرتغال را باز کند.

در دقیقه 44 پاس بلند په‌په از میانه زمین را گوئدس گرفت و پشت محوطه جریمه برای رونالدو کاشت که او هم بدون مکث با پای چپ شوت‌زنی کرد تا با اشتباه عجیب دخیا در مهار توپ، دومین گل پرتغال به ثمر برسد تا این دیدار در نیمه نخست با برتری پرتغال به پایان برسد.

در نیمه دوم اسپانیا برای جبران گل خورده بازی را هجومی آغاز کرد و توانست به گل تساوی برسد. در دقیقه 55 ضربه آزادی که به سود اسپانیا اعلام شده بود را سیلوا به بعد از تیرک دوم فرستاد تا پاس بوسکتس با ضربه سر به مقابل دروازه خالی پرتغال و ضربه تمام کننده کاستا، دومین گل اسپانیا را رقم بزند.

اسپانیا به حملات خود ادامه داد و توانست به گل سوم برسد. در دقیقه 58 مدافع راست اسپانیا که خطای پنالتی منجر به گل اول پرتغال را مرتکب شده بود، با شوت روی پای تماشایی از پشت محوطه جریمه که به هر دو تیرک عمودی دروازه برخورد داشت و روی خط حرکت کرد، گل سوم اسپانیا را به ثمر رساند.

در دقیقه58 رونالدو تک ستاره پرتغال اجازه نداد اسپانیا پیروز میدان شود و فوق ستاره تیم ملی پرتغال ضربه آزادی که پشت محوطه جریمه گرفته بود را برخلاف همیشه که با شوت‌های پر قدرت می‌زد، با ضربه بغل پای فنی از کنار دیوار دفاعی بازیکنان اسپانیا عبور داد و در حالی که دخیا نظاره‌گر صحنه بود، توپ را به کنج دروازه فرستاد تا هت‌تریک کند و گل تساوی پرتغال را بزند. تا با این تساوی تیم ملی کشورمان با سه امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گیرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.