.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان ساری:
وضعیت سواحل مازندران مناسب نیست
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران گفت: وضعیت سواحل ما اصلاً مناسب نیست و برخی مناطق ازلحاظ زیست‌محیطی آلوده است.

به گزارش شمال نیوز، سید یونس حسینی عالمی در خصوص شرایط سواحل استان افزود: شرایط سواحل ما اصلاً مناسب نیست و برخی مناطق آلوده ازلحاظ زیست‌محیطی است و هنوز جواب قطعی در این زمینه به این دادستانی اعلام‌نشده که در صورت اینکه پاسخ قطعی دریافت شد به اطلاع‌رسانی مردم خواهیم رساند. تا مردم در این مناطق شنا نکنند، چراکه این مهم جز حقوق اساسی مردم است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه بیان داشت: حق همه مردم این است از ساحل پاک و به‌دوراز آلودگی زیست‌محیطی بهره‌مند شوند زیرا مردم دارای حقوقی ازجمله محیط‌زیست سالم، آب‌وهوا، فضای غیر آلوده و به‌دوراز آلودگی هستند که باید در اختیارشان قرار گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: تمامی تلاشمان باید بر این باشد در حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی به‌ویژه در مازندران حساسیت‌های لازم ایجاد شود، در همین زمینه باید حساسیت‌های لازم در حوزه دادستانی و مدیریت ایجاد شود به این دلیل موضوع بسیار مهمی است.

این مقام قضایی در خصوص بحث ساحل افزود: باید ادارات مربوطه آخرین وضعیت را بررسی کرده و نسبت به عقب‌نشینی اقدام کنند و این کار مستلزم بودجه بسیار سنگینی است که این امر نیز در دستور کار قضایی وجود دارد.

وی همچنین اظهار داشت: خیلی از افراد در بستر دریا دارای سند هستند و با توجه به بحث حریم دریا باید عقب‌نشینی در حریم صورت گیرد./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.