.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطیلی ۳ شناگاه به دلیل آلودگی در سواحل مازندران
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از تعطیلی سه شناگاه در استان به دلیل آلودگی‌های میکروبی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،احمد حسین زادگان با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی دریا در۸۵ نقطه ساحلی استان گفت: امسال سه شناگاه به دلیل آلودگی‌های زیست‌محیطی تعطیل‌شده است.

وی با اشاره به وجود ۳۸۵ منطقه حادثه‌خیز در سواحل استان از مردم و مسافران خواست تا برای شنا در دریای خزر از مناطق دارای اجرای طرح سالم‌سازی دریا استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به استفاده از ظرفیت‌های نخبگان تأکید کرد و گفت: اولویت اصلی ما استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف و خارج نکردن آن‌ها با توجه سلایق سیاسی است.

وی به جابجایی فرمانداران اشاره کرد و افزود: هدف اصلی ما وفاق و همدلی بین مسئولان شهرستان‌ها است و شرایط کاری برخی فرمانداران پس از چند سال سخت می‌شود و اگر مسئولانی شهرستانی دچار اختلاف باشند مردم متضرر شوند بنابراین جابه‌جایی فرمانداران انجام می‌شود.

سهم پایین بانوان در حوزه مدیریتی

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بابیان اینکه ۵۰ درصد جمعیت استان را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: معتقدیم که در حوزه مدیریتی بانوان عقب‌ماندگی داریم که متأسفانه در برخی موارد به دلیل فشار گروه‌های رسمی و غیررسمی نمی‌توان از ظرفیت بانوان استفاده کرد بنابراین باید در انتخاب مدیران باید به شایستگی افراد توجه شود.

وی درباره محروم ماندن غرب استان، بیان کرد: غرب و شرق استان محروم مانده و متأسفانه مازندران به جایگاه اصلی خود نرسیده است.

حسین زادگان دولت روحانی را مظلوم‌ترین دولت پس از انقلاب دانست و عنوان کرد: باید رسانه حامی و مخالف دولت نقد منصفانه نسبت به عملکرد دولت داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بابیان اینکه سیاست دولت درزمینهٔ مواد مخدر سیاست نظام است، افزود: دولت به‌تنهایی نمی‌تواند مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را برطرف کند و باید در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از ظرفیت‌های مردم استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه به حوزه مواد مخدر در مقاطع مختلف توجه نشده است، ادامه داد: اگر همدلی بین مردم و دولت ایجاد شود می‌توان این مشکلات را کاهش داد.

حسین زادگان بابیان اینکه کار انتخابی در کشور تعریف مشخص ندارد،گفت: اگر مدیری ارتباطات بیشتری برقرار کند ما نمی‌توانیم آن را اثبات کنیم ولی مدیرانی که از ظرفیت و منابع انسانی و مادی سازمان به‌صورت آشکار استفاده کنند تخلف است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.