.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایش عزت، عظمت و غیرت ایرانی در مربی پرتقالی
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: نمایش عزت، عظمت و غیرت ایرانی در خون مربی پرتقالی تزریق شده و ما باید به این نگاه و غیرت دورد گفته و تحسین کنیم.

به گزارش شمال نیوز،حیدر جانعلی زاده با بیان این که در آستانه عید فطر از خداوند عیدی بزرگی همچون پیروزی جوانمردان ما در مسابقه روز جمعه را خواستاریم، اظهارکرد: فوتبال در حال حاضر نمایش عزت، هویت، افتخار و اخلاق ایرانی ما است و کی روش باغیرت و عزت ایرانی از ایران و ایرانی دفاع کرد.

وی با اشاره به این که فوتبال زندگی است و از طریق فوتبال زندگی اخلاقمند را یاد گرفته و آن را به دیگران نشان دهیم، افزود: فوتبال فقط یک بازی نبوده، فوتبال در خود رفتار، تعامل، اخلاق و نمایش بلندی از فرآیندهای زندگی را دارد.

استاد دانشگاه مازندران تصریح کرد: هر چقدر هم بیشتر جلو می رویم؛ می بینیم که دنیا عدالت در فوتبال خود را بیشتر به مرحله نمایش می گذارد؛ مانند چک کردن دوربین هایی که داوران به صورت مجهز صحنه را چک کرده که قضاوت درستی داشته باشند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در ادامه بیان کرد: دنیا تشنه اخلاق، صداقت و عدالت است و هر کس در این راه قدم بردارد باید مورد تحسین قرار گیرد؛ خدا قوت به تمام عوامل تیم ملی ایران و دورود مشخص به کی روش مربی بزرگ پرتقالی که انگار در او خون ایرانی تزریق شده و شاهد غیرت ایرانی در او هستیم.

وی گفت: کی روش بوی دفاع از عزت ایران را می دهد؛ سخن او نشان از بزرگ مردی او است؛ وی جزء 10 مربی برتر جهان است؛ آدم های بزرگ حرف های بزرگ می زنند، اثرات بزرگ می گذارند؛ از این جهت تقدیر از آن ها تقدیر از عظمت و بزرگواری است.

جانعلی زاده در ادامه با بیان این که دغدغه ما به طور مشخص در دانشگاه ها این بوده که مسئولیت اجتماعی خود را نسبت به مردم و ملت ها در سطح محلی، منطقه ای، استانی و حتی جهانی ایفای کنیم، عنوان کرد: بخش عملیاتی مربوط به بحث آموزش و پرورش منحصر نمی شود؛ در واقع کار اصلی دانشگاه کاری اجتماعی فرهنگی است؛ به تعبیر استاد کاردان، محقق واقعی کسی است که مشکلات مردم را بفهمد و درد مردم را پاسخ گو باشد؛ دانشگاه باید بر این اساس تعریف شود.

استاد دانشگاه مازندران یادآور شد: عرصه ای که نیاز است به سمت پیشگیری از مسائل و معرفت نسبت به دغدغه های مردم پیش رفته و بتواند این مسائل را رصد دقیق کرده، تبیین موثق نسبت به ریشه ها، علل و پیامد های آن داشته باشد؛ نتیجه بهتر این است که بتواند ارائه راه حل کند؛ اگر بتواند پیگیری کند که عالی است اما در بروز مشکل باید بداند آن را چگونه درمان کند.

وی با تاکید بر این که دانشگاه لازم است به این سوال پاسخ دهد که چگونه زندگی صحیح کنیم؟ چگونه از انحرافات دور شده و به سمت خوبی ها حرکت کنیم؟ گفت: یکی از خوبی هایی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد و مزه خوبی به حس چشایی ملت ایران نشاند؛ دفاع قدرتمندانه کی روش از عزت، عظمت و غیرت ایرانی است؛ این انسان بزرگ که 7 الی 8 سال است با بازیکنان ایرانی کار می کند احتمالا عزت و عظمت ایران و ایرانی را چشیده و در خود نهاده کرده است.

جانعلی زاده افزود: زمانی که خبرنگاراز او در مورد محرومیت تیم ملی ایران از لباس و کفش شرکت نایک پرسیده، کی روش تمام قد و جوانمردانه گفته که این شرکت لازم است از ایران عذر خواهی کند و باید افتخار کند که بازیکنان ایرانی از لباس و کفش های شرکت نایک استفاده کنند. /ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.