.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 

آخرین عناوین
مدیر با تجربه در فرمانداری مرکز استان ؛
فرماندار ساری منصوب شد / معارفه امروز برگزار می شود
شمال نیوز : عباسعلی رضایی مدیر کارآزموده و ایثارگر ساروی با حکم وزیر کشور در این سمت قرار گرفت که از دقایق ابتدایی رسانه ای شدن این انتصاب با استقبال فراوان نخبگان سیاسی ، اجتماعی مرکز استان روبرو شد ....
فرماندار ساری منصوب شد / معارفه امروز برگزار می شود

شمال نیوز : مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به‌عنوان فرماندار ساری منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز ، عباسعلی رضایی مدیر باتجربه که سابقه مدیرکلی سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران را در فعالیت خود دارد به‌عنوان فرماندار ساری منصوب شد .

عباسعلی رضایی که برادر سه شهید است، از سال 1391 تا فروردین ماه امسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بود.

گفتنی است مراسم معارفه فرماندار جدید ساری امروز پنج‌شنبه ۲۴ خرداد  برگزار می‌شود.

عباسعلی رضایی مدیر کارآزموده و ایثارگر ساروی با حکم وزیر کشور در این سمت قرار گرفت که از دقایق ابتدایی رسانه ای شدن این انتصاب با استقبال فراوان نخبگان سیاسی ، اجتماعی مرکز استان روبرو شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 خرداد 1397
12
23
پاسخ
انشاا.. خیر است
محمدی 23 خرداد 1397
31
13
پاسخ
بله . معنی جوانسازی دولت رو هم فهمیدیم. هردم از این باغ بری میرسد
نا شناس 24 خرداد 1397
11
26
پاسخ
جناب اقای رضایی تبریک ارزوی سلامتی و طول عمر با عزت مهندس مهدی برهانی ساری
نا شناس 24 خرداد 1397
0
2
پاسخ
به سلامتی خیر باشه برا یاران...
نا شناس 24 خرداد 1397
4
2
پاسخ
ضمن تشکر از ایشان درمسئولیت قدیم ؟ خوب حالا ایشان بازنشسته شد چرا نباید یک فرد دیگر در که هنوز بازنشسته نشد ودارد انجام وظیفه می کند این پست را بگیرد پس معلومه خود مجریان قانون قانون را قبول ندارند وباد درقب قب می اندازند ودر مجلس قانون تصویب می کنند که بازنشستگان نباید دوباره بکار گیری در دوائر دولتی شوند پس معلومه مدیران کل و وزرا وهر کسی با بالائیها بند باید در این قانون باشد وکارمندان معمولی بازنشسته یعنی بازن نشسته ومدیران کل بازنشسته ودوباره آب از نو آتش از نو ای بیچاره مردم ضعیف ضعیف ضعیف
ساروی 24 خرداد 1397
6
1
پاسخ
این انتصاب نشان می دهد که مسئولان ما چقدر به پست و میز و عنوان بی اعتنا هستندو خط پایانی برای بازنشستگی خود قائل نیستند! کمی از کشورهای دیگر یادبگیریم. مدیریت را و البته سیاست را.این راه به ترکستان هم نیست آقای استاندار!
نا شناس 24 خرداد 1397
5
1
پاسخ
تبریک اقای رضایی از طرف سوادکوهی ها
نا شناس 24 خرداد 1397
1
1
پاسخ
سلام جناب آقاي رضايي مدير ارزشي انشاء الله موفق باشيد. رمضاني برنتي
نا شناس 24 خرداد 1397
1
1
پاسخ
متاسفم برای ملتی که بچه های تحصیلکرده بیکارمیگردناونوقت یه فردبازنشسته سنتی برمسندمی نشیند!
ساروی ریکا 24 خرداد 1397
4
1
پاسخ
با سلام ،پس قانون عدم بکار گیری از بازنشستگان چی شد یعنی کشک ، قوه مجریه که مجری قانون باشد بهتر از این نمی شود ما مخالف شخص بزرگمرد رضایی نیستیم ولی ایراد به قانون اساسی کشور داریم .چرا جنین شد من نمی دانم. (حداقل بگوئید شایسته سالاری کردیم تا قانع شویم) با همه این اوضاع و شرایط برای برادر سه شهید آرزوی موفقیت دارم .
حسن رمضانزاده 24 خرداد 1397
4
2
پاسخ
سپاس فراوان از استاندار ارزشی و ولایی که برادر ارزشمند و کار ازموده و مدیر لایق را به عنوان فرماندار ساری معرفی کرد و جان تازه ای به نیروهای انقلابی و ارزشی شهرستان ساری بخشید .ما نخبگان فرهنگی ،رسانه ای و حقوقی استان و مرکز استان ضمن حمایت از برادر ارزشی رضایی ، تمام توان خودمان را در راستای توسعه فعالیت این رادمرد خدمت برای توسعه شهرستان ساری به کار خواهیم گرفت . حسن رمضانزاده فعال رسانه ای و فرهنگی و حقوقی
پاسخ ها به این نظر
ایثارگر 24 خرداد 1397
سلام...
برادر عزیز تا اونجایی که ما در استانداری هستیم و مطلعیم ایشان بازنشسته نشده اند بلکه ماموردر استانداری شده اند و اتفاقا دقیقا به میزان حکم جدیدشون سابقه خدمتی باقی مانده دارند.
ايثار گر 24 خرداد 1397
0
4
پاسخ
اين انتصاب بجا و شايسته بود دست استاندار محترم درد نكند . انشا الله هميشه از ايثارگران در پستهاي مديريتي ستادي استانداري هم استفاده كند . بنده به سهم خودم به حاج عباس آقاي رضايي تبريك مي گويم و انشاالله موفقتر باشند.
بنده خدا 23 خرداد 1397
3
1
پاسخ
از اینکه جناب رضایی انسان شریفی هستند شکی نیست، و از این بایت هم به ایشان تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت دارم....آما واقعا فاتحه ی این دولت را باید خواند. مگر جناب رضایی بازشسته نشدند؟ مگرقارا نیست از بازنشسته گان در امورات اجرایی استفاده نشود؟! حال چطور مدیری از جایی بازنشسته و در جای مهمتر مشغول به کار می شود!!!!! واقعا واویلاست این حرکات اقایان!!! آن از انتخاب رییس مجلس به آن صورت ، و این هم انتخاب مدیر بازنشسته به این صورت؟ واقعا نباید انتظار آن را داشت که مسئولان مشکل مردم را حل کنند . همه در فکر خودشان و حذب و جناحشان هستند..... واویلا
نا شناس 23 خرداد 1397
2
3
پاسخ
سلام
از استاندار عزیزمان تشکر و قدر دانی می کنیم
افتخار می کنیم که ساری با نام شهدای گرانقدر خوشبو و معطر گشت شهردار با افتخار و حالا هم فرماندار ولایی و منصوب به شهدای عزیز هدایت شهر را بست گرفتند امیدواریم شما هم مانند آقای دکتر عبوری مایه عزت شهر شوید و را شهدای عزیزتان را ادامه دهید
نا شناس 23 خرداد 1397
2
1
پاسخ
آقای فرماندار و آقای شهردار هر دو برادر سه شهید هستند
امیدواریم به درد ملت بپردازند
البته اگه درد ملت رو بشناسند
فکر نکنیم با 450 هزار تومان در سال برای عوارض و پسماند شهرداری مردم راضی باشند
زیبا سازی شهر با چه قیمتی احداث پارک و فضای سبز با چه قیمتی
جریمه سنگین ماده صد و عوارض انبوه سازان برای تامین بدهی های شهرداری فقط قیمت مسکن رو می بره بالا
میانگین قیمت مسکن در ساری از همه شهرهای استان بالاتره که یکی از عللش جریمه های سنگین شهرداری هست
دیگه کی می تونه صاحب مسکن بشه
ما هم که مسکن داریم باید سالی 450 هزار تومان به شهرداری پول عوارض و پسماند بدیم
مهدي خالداران 23 خرداد 1397
2
2
پاسخ
ان للمتقين مفازا. برادر بزرگوار جان نثار گلگون كفن جناب حاج عباس رضايي تبريك به مناسبت عيد سعيد و شروع دوره جديد خدمات ارزشمند و ماندگار. تبريك به جامعه ايثارگري. صلوات
نا شناس 23 خرداد 1397
1
3
پاسخ
تبریک به مردم ساری
علی 24 خرداد 1397
1
3
پاسخ
با سلام
درود بر مدیر پاک سرشت و مردمی جناب آقای رضایی عزیز
واقعا زحمات ایشان را نمیشود انکار کرد.درود بر شرفش
سروش 24 خرداد 1397
2
2
پاسخ
با تبریک به جناب آقای رضایی و آرزوی توفیق برای ایشان
آقای رضایی مدیران دلسوز و شایسته و پیگیر هستند انشاءالله با تلاش خود جایگاه ساری را بعنوان مرکز استان ارتقا دهند.
واقع بین 24 خرداد 1397
2
3
پاسخ
انتخاب شایسته ای بود جناب استاندار و جناب آقای حسین زادگان تشکر انشاءالله از ظرفیت تمام مدیران توانمند و شایسته ای که در دولتی گذشته بودند و در ارتقای اهداف سازمانی و مدیریتی خود در جهت پیشرفت استان تلاش کردند استفاده بشود فارق از جناح ها و دسته بندیهای سیاسی.
mohamad javad eisaniaghara 24 خرداد 1397
1
4
پاسخ
آقای رضائی عزیز امیدوارم در مسئولیت جدید با توکل بر حضرت دوست و بهره مندی از تجربیات گذشته سربلند و منشا خدمات بیش از پیش برای مردم شریف ساری باشید .
سفارت جمهوری اسلامی ایران - استرالیا - عیسی نیا
احمدی آزاد 24 خرداد 1397
2
2
پاسخ
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقاي عباسعلی رضایی

انتصاب شايسته جنابعالي به عنوان فرماندار شهرستان ساری را تبريك عرض مي نماییم و باور داریم که بی گمان حضور شما در اين مسئوليت به عنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گراني از تجربه ، نويد بخش تحولی عظیم در شهرستان ساری بيش از پيش خواهد گرديد ، اين انتصاب كه قطعاً نشأت گرفته از توانمنديهاي مديريتي و كارنامه درخشان حضرتعالي در خدمت رساني بوده را به شما تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند متعال توفيق روز افزونتان را در تمامي مراحل زندگي مسئلت داريم .

ومن الله التوفیق
خانواده شهید سید قاسم احمدی آزاد
نا شناس 25 خرداد 1397
1
1
پاسخ