.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین زادگان :نشاط سیاسی و اجتماعی در مازندران/ تودیع غیابی مدیران نداریم
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، نشاط سیاسی و اجتماعی و افزایش رضایتمندی را به‌عنوان اولویت در حوزه‌های مرتبط بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه بابیان اینکه رسانه از اضلاع توسعه استان به شمار می‌روند از رسانه‌های استان خواست تا برای توسعه استان، دولت را یاری کنند.

وی نقش رسانه را در توسعه استان حائز اهمیت برشمرد و ارتباط منطقی و نظام‌مند با اصحاب رسانه را ازجمله ضرورت‌ها برشمرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران بابیان اینکه به دنبال نشاط سیاسی در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی هستیم گفت: به مقوله سلامت به‌عنوان اولویت توجه داریم و اگر قرار است امنیت پایدار داشته باشیم باید به این بخش توجه کنیم.

حسین زادگان با اشاره به اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی باید پویاتر و فعال‌تر شوند افزود: همچنین برای فعال‌سازی شعب و دفاتر احزاب در استان برنامه‌ریزی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تأکید براینکه باید فضای رسانه‌ای باز باشد گفت: اگر رسانه‌ها به رسالت خود انجام دهند بسیاری از وظایف سازمان‌های نظارتی کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به ابلاغ حقوق شهروندی از سوی رئیس‌جمهور گفت: ساختار عملیاتی کردن حقوق شهروندی در استان در حال انجام است.

تکریم ارباب رجوع خط قرمر است

وی تکریم ارباب‌رجوع را خط قرمز برشمرد و گفت: هر جا احساس کنیم مدیر و کارمندی بنابه هر دلیلی احترام ارباب‌رجوع را حفظ نکرده برخوردهای قانونی را انجام می‌دهیم.

حسین زادگان، افزایش رضایتمندی اجتماعی را یکی از اهداف استاندار بیان کرد و گفت: حذف بروکراسی های زاید که می‌تواند منجر به بروکراسی فاسد شود برای سلامت اداری در حال تهیه منشور است و تقویت همگرایی قومی و مذهبی به‌عنوان یکی از برنامه‌های فراروی حوزه معاونت سیاسی است که باید دنبال شود.

وی راه اندازی میز خدمت و میز احزاب را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: احزاب مختلف علیرغم سلایق سیاسی باید کنار هم بنشیند و برای توسعه استان تلاش کنند.

حسین زادگان،با بیان اینکه ۳۰ درصد مناصب دولتی تا پایان فعالیت دولت باید به بانوان اختصاص یابد گفت: تلاش داریم ارتقای نقش مدیریتی بانوان را در این حوزه داشته باشیم

وی کاهش سن مدیریتی را از دیگر برنامه ها برشمرد و با بیان اینکه بیشترین رشد را در افزایش سازمان های مردم نهاد در استان داشتیم شمار سازمان های مردم نهاد فعال را بیش از ۲۴۰ سمن اعلام کرد و کیفی سازی این سازمان ها را الزامی دانست.

تودیع غیابی مدیران نداریم/ بلوک بندی مناطق

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در پاسخ به تودیع غیابی مدیران و فرمانداران اظهار داشت: تودیع و معارفه به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شود و شاید مدیری بنابه دلایلی در جلسه حضور نیابد.

حسین زادگان درباره انتخاب فرماندار ساری بابیان اینکه سعی می‌کنیم با رایزنی با منابع قدرت، مدیران را انتخاب کنیم و بنظر من انتخاب درست نباید فدای سرعت شود، گفت: در حال حاضر حسن‌زاده سرپرست فرمانداری ساری است و خلائی در این حوزه احساس نمی‌شود.

وی درباره فرمانداری ویژه و اختیارات آنان گفت: با دستور استاندار بلوک بندی مناطق در استان انجام شد تا مسائل و مشکلات به صورت منطقه ای حل شود و به عنوان نمونه، رامسر، تنکابن وعباس آباد یک با مرکزیت تنکابن یکی از بلوک ها است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.