.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی عید سعید فطر در مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر از امروز چهارشنبه ۲۳ خرداد تا یکشنبه ۲۷ خرداد در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ علیرضا قدمی رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۳ خرداد تا ساعت ۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد از جاده‌ های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌ های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌ های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۴ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است، گفت: با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۶ خرداد تا ۲ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه ۲۶ تا ۲ بامداد روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه رفت و آمد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، گفت: آمد و شد کلیه کامیون‌ ها و کامیونت‌ ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز شنبه تا ساعت ۱۲ روز یکشنبه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: رفت و آمد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از جاده سوادکوه ممنوع است.

وی با بیان اینکه در حادل حاضر همه جاده‌ های مازندران بارانی و لغزنده است، گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و پیش بینی بارش باران، رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌ های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.