.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واریز مرحله جدید سود سهام عدالت از تیر ماه
مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولاینی که شماره شبای خود هنوز ارائه نکرده اند تا پایان خردادماه وقت دارند شماره شبای حساب بانکی خود را در این سامانه ثبت برسانند.

به گزارش شمال نیوز، سید جعفر سبحانی در خصوص میزان واریز سود سهام عدالت بیان کرد: تا کنون ۳۲ هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت برای بیش از ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار مشمول واریز شده است.

 وی در ادامه افزود: مابقی مشمولان تا پایان خردادماه وقت دارند شماره شبای حساب بانکی خود را در این سامانه ثبت کنند و این افراد نیز از نیمه اول تیرماه امسال سود سهام عدالت خود را دریافت می‌کنند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در خصوص تعداد مشمولینی که شماره شبا ارائه کرده‌اند، گفت: تا خرداد ماه، بیش از ۴۲ میلیون نفر از مشمولان به سامانه سهام عدالت مراجعه و خدمات گرفته اند که از این میان حدود ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.

سبحانی در توضیح زمان واریز سود مشمولین متوفی تصریح کرد: ۲ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت فوت کرده اند که فرآیند واریز سود به این گروه نیز در حال طی شدن است و تا تیرماه امسال تکلیف این گروه مشخص می‌شود.
وی در این باره تاکید کرد: از هفته نخست تیرماه شرایط و جزییات انتقال سهام متوفیان سهام عدالت به وراث قانونی و چگونگی ثبت شماره شبای آنان اعلام می‌شود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به زمان بر بودن تعیین و تکلیف آزاد سازی سهام عدالت اظهار کرد: تعیین تکلیف اداری و حقوقی انتقال مالکیت و سود سهام عدالت مشمولان متوفی کاری پیچیده و زمانبر است که در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سبحانی در انتها خاطر نشان کرد: جهت ساماندهی شماره شبای ارائه شده مشمولین سامانه سهام عدالت از ۳۱ خرداد به مدت دو هفته از دسترس خارج می‌شود و مرحله بعدی واریز سود از تیر ماه کلید می‌خورد.

منبع: میزان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.