.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دخترهای مجرد مراقب باشید! / هشدار جدی
این افراد با جلب اعتماد شما و پهن کردن دام‌های وسوسه انگیز مالی بسرعت نقشه خود را پیاده کرده و تا شما به خودتان بیایید سرتان کلاه گذاشته و ناپدید شده اند!

رکنا: اگر در محل کار یا زندگی خود با فردی آشنا شدید که در همان نگاه اول شیفته شما شد و شما را در مهربانی و صمیمیت و شیفتگی‌اش غرق کرد یا اگر شما را همسر رؤیاهایش دانست و از ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی شما به‌ طرز اغراق آمیزی تعریف کرد و تمام پیشنهادها و شرایط سخت و آسان شما را پذیرفت و حتی حاضر شد مخارج جهیزیه و ازدواج با شما را نیز متقبل شود یا اگر شاهد بروز اغراق‌آمیز صفات عالیه انسانی همچون بخشش، نوع دوستی و گذشت و سخاوت در وجود وی بودید و در کنار همه این ویژگی‌ها او خودش را فردی ثروتمند، دانشمند یا نخبه معرفی کرد و توانست کاری کند که همه فکر و ذکر شما به او معطوف شود مراقب باشید چون ممکن است یک روز با پیشنهادی وسوسه انگیز مثل یک سرمایه‌گذاری خارجی یا خرید خودرو از راه برسد و از شما بخواهد در این سرمایه‌گذاری شرکت کنید اینجاست که دیگر شک نکنید با یک کلاهبردار حرفه‌ای طرف هستید.....

این افراد با جلب اعتماد شما و پهن کردن دام‌های وسوسه انگیز مالی بسرعت نقشه خود را پیاده کرده و تا شما به خودتان بیایید سرتان کلاه گذاشته و ناپدید شده اند!

شگرد افراد کلاهبردار معمولاً به این شیوه است:

- اغراق در ابراز علاقه و صمیمیت

- اغراق در سخاوت و دست و دلبازی

- استفاده نکردن از کارت‌های عابربانک یا هرگونه مراوده مالی مستند

- استفاده از سیم کارت‌های اعتباری ناشناس

- پیشنهاد گفت‌و‌گو در فضای مجازی به‌عنوان مثال (سکرت چت در تلگرام) به جای ارسال پیامک

- محاصره عاطفی طعمه هایشان به گونه‌ای که وی فرصت فکر کردن به مسائل دیگر را پیدا نکند

- اشاره غیرمستقیم در گفت‌و‌گوها در مورد میزان دارایی‌های خود به منظور جلب اعتماد

- منتسب کردن خود به نهادهای امنیتی و نظامی

اصرار زیاد برای تسریع در برگزاری جلسه خواستگاری و ازدواج ولی در عمل هر بار به بهانه‌های مختلف این امر را به تعویق می‌اندازد.

معرفی خود به‌ عنوان نخبه علمی و اینکه سال‌ها در خارج از کشور زندگی کرده و با نحوه سرمایه گذاری‌های کلان در کشورهای خارجی آشنایی دارد.

در تمام طول آشنایی هیچگونه اوراق شناسایی یا مدارک تحصیلی و شغلی از وی نمی‌بینید.

استفاده نکردن از گوشی‌های هوشمند.

توجه و حساسیت زیاد به محیط اطراف.

برای جلب حس دلسوزی و اعتماد قربانی یک بیماری لاعلاج را به خود نسبت می‌دهند.

سخن کارشناس:

خانم ها، بخصوص دختران کارمند مجرد طعمه مناسبی برای کلاهبرداران هستند. فرد مجرم با تصور برخورداری این دختران از پس‌انداز مالی و نیاز عاطفی آنان، از کانال‌های مختلفی از جمله محیط کار، سایت های همسریابی و... وارد می‌شود.

کلید موفقیت کلاهبرداران و اساس کار آنان برپایه زنده کردن حس طمع ورزی قربانی برای کسب سودهای کلان مالی از راه‌های به‌ ظاهر آسان است. به‌خاطر داشته باشید افراد دارای مشاغل نظامی، اطلاعاتی و امنیتی همواره به دلایل حفاظتی از عنوان کردن این امر خودداری می‌کنند بنابراین باید در صداقت گفتار فردی که با ابزاری همچون بیسیم و مانند آن سعی دارد خود را منتسب به این نهادها نشان دهد شک کرد.این افراد به دلایلی همچون تحت تعقیب بودن یا باقی نگذاشتن رد پا از مراودات مالی الکترونیکی و عابر بانک و... خودداری و به شکلی اعتماد شما را جلب می‌کنند که تمامی مبالغ ارسالی را خارج از شبکه بانکی و به‌صورت دستی در اختیارشان قرار دهید.

با کمی هوشیاری و امتناع از اعتماد نابجا به افراد غریبه، از خود و خانواده‌تان محافظت کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.