.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبت نام۸۲۰۰ نفر برای تسهیلات اشتغالزای روستایی در مازندران
استاندار مازندران، شمار افراد متقاضی تسهیلات اشتغالزای روستایی ثبت نام شده در سایت کارا را هشت هزار و ۲۰۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کمیته نظارت براشتغال روستایی با اشاره به ثبت نام هشت هزار و ۲۰۰ نفر برای اشتغال روستایی در استان از رسیدگی هزار و ۲۸۷ پرونده متقاضیان خبر داد و گفت: رونق اشتغال هدف ارائه تسهیلات اشتغالزای روستایی است.


وی با بیان اینکه قصد دولت از ارائه تسهیلات، توزیع اعتبارات نیست بر لزوم نظارت دقیق و بررسی طرح های اشتغالزای روستایی تاکید کرد و گفت: سال قبل هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزای روستایی در استان ابلاغ شده است.


استاندار مازندران با اظهار اینکه دولت با ارائه تسهیلات برای رونق کسب و کار و حمایت از اشتغال برنامه دارد گفت: اعتبارات اشتغالزای روستایی سال گذشته تا پایان سال مالی باید جذب شود و دستگاه های مختلف در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.


اسلامی، بر لزوم غربالگری و پایش درست متقاضیان تسهیلات اشتغالزای روستایی تاکید کرد وگفت: هدف ارائه تسهیلات رونق تولید و کسب کار است و باید به مشاغل دانش بنیانی و آی تی در ارائه تسهیلات توجه بیشتری شود.


استاندار مازندران مهمترین اقدام دولت در سال جاری را رونق تولید و اشتغال برشمرد و گفت: هدف اساسی این است که تسهیلات اشتغالزایی با نظارت دقیق در اختیار افراد و متقاضیان قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.