.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهروند ساری حریفان خود را شناخت
مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: تیم نوجوانان و جوانان شهروند ساری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شناخت حریفان خود به میدان می‌رود.

به گزارش شمال نیوز،سعید نجاریان با اشاره به برگزاری آئین قرعه‌کشی این مسابقات در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال نوجوانان و جوانان با حضور نماینده باشگاه ها برگزار شد که تیم شهروند در هر دو رده سنی در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه در لیگ برتر نوجوانان 13 تیم شرکت کردند و تیم‌ها در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند، گفت: مسابقات دور رفت گروه اول به میزبانی شهر اصفهان و گروه دوم نیز به میزبانی شهر شیراز برگزار می‌شود.

نجاریان با اشاره به اینکه تیم شهروند در رده سنی نوجوانان در دیدار رفت باید در اصفهان به میدان برود، تصریح کرد: تیم شهروند ساری در این گروه با تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، انصار قم، شهرداری رشت، هتل الماس مشهد، الوند قم، فدک الزهرا مشهد همگروه است.

عضو هیأت رئیسه فوتسال کشور در ادامه درباره بازی‌های گروه دوم این رقابت‌ها افزود: گروه دوم این مسابقات نیز به میزبانی شهر شیراز با حضور تیم‌های غدیر اقلید فارس، مقاومت ایلام، آتیه‌سازان شازند، شهرداری ساوه، یاران شهسوار بندرعباس و شهرانی دهلران برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسابقات دور رفت نوجوانان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طی روزهای چهارم تا دهم تیرماه برگزار می‌شود.

نجاریان در ادامه درباره مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان کشور گفت: این مسابقات نیز با حضور 15 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود که تیم شهروند ساری در این رقابت‌ها حضور دارد.

عضو هیأت رئیسه فوتسال کشور با بیان اینکه مسابقات گروه نخست در شهر ارومیه و گروه دوم نیز به میزبانی شهر سقز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: دور رفت مسابقات لیگ برتر جوانان کشور نیز طی روزهای بیست‌وهفتم مرداد تا دوم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم شهروند ساری در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های اروم الیاژ ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد، شهید سرخه‌ای، کمیل کریمیان کرمان و اتحاد خرم‌آباد همگروه است.

مدیرعامل شهروند ساری همچنین درباره تیم‌های حاضر در گروه دوم این مسابقات گفت: تیم‌های آروین سقز، یاران جوان بندرعباس، شهرداری ساوه، دبیری تبریز، مقاومت قزوین، شهرداری رشت و منصوری شاد کاشان به عنوان تیم‌های شرکت کننده در این گروه هستند.

نجاریان در پایان با بیان اینکه شهروند ساری به عنوان تنها تیمی است که در تمامی رده‌های در لیگ برتر حضوری فعال دارد، خاطرنشان کرد: تیم شهرند ساری در تمامی رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در لیگ برتر فوتسال کشور فعالیت دارد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.274 seconds.