.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه باران‌ خردادی در مازندران
آسمان مازندران امروز دوشنبه ۲۱ خرداد نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران ورعد وبرق پیش بینی شده است.

به گزارش شمال نیوز ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان امروز دوشنبه ۲۱ خردادماه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر با افزایش ابر، وزش باد و در ارتفاعات با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: هوای استان از روز سه شنبه و چهارشنبه ۲۲ و ۲۳ خرداد بمدت دو روز نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد، کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اسدی گفت: هوای مازندران آخر هفته نیز نیمه ابری در ارتفاعات و ساعات بعداز ظهر با افزایش ابر ووزش باد، بارش باران و رعد برق خواهد بود.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در خصوص احتمال جاری شدن سیلاب در رودخانه‌ها تا اواسط همین هفته هشدار داد و گفت: شهروندان مازندرانی و مسافران شمال با توجه به احتمال بارش‌های رگباری از کوهپیمایی، برپایی چادر و اقامت در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی سیل گیر خودداری کنند.

وی به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مواج شدن دریا در این مدت اشاره کرد و گفت: مسافران از قایقرانی، شنا و ورزش‌های آبی هنگام مواج و طوفانی بودن دریا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه فعالان آبزی پروری نیز برای پیشگیری از خسارت اقدامات لازم را انجام دهند از دامداران خواست هنگام بارش و رعد و برق دام‌های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.487 seconds.