.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی امیری باید بماند/احتمال قرارداد یکساله سروش رفیعی با نساجی
معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران گفت: علی امیری «مدیرعامل باشگاه» استعفایی به‌صورت کتبی به باشگاه ارسال نکرده است، او باید بماند تا حاصل زحماتش را در لیگ برتر نیز مشاهده کند.

به گزارش شمال نیوز، محمد کاظمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بتواند همچنان در این سمت ایفای نقش کند، اظهار کرد: امیری استعفایی به‌صورت کتبی به باشگاه ارسال نکرده است، او باید بماند تا حاصل زحماتش را در لیگ برتر نیز مشاهده کند.

وی با عنوان اینکه امیری در اواسط فصل گذشته نیز امیری یکبار از سمت خود استعفا کرده بود، افزود: حقیقتاً از دلیل استعفای مدیرعامل باشگاه مطلع نیستیم و در یکی دو روز اخیر هم نتوانستیم با او ارتباط برقرار کنیم تا علت این اقدام را جویا شویم اما سعی‌مان بر این است تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران در ادامه مذاکره با سروش رفیعی را برای یک نیم‎فصل تأیید کرد و یادآور شد: رفیعی از چند باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارد و در این میان به پیشنهاد نساجی نیز فکر می‌کند.

این مسؤول در پایان با اعلام اینکه باشگاه نساجی مازندران بسته به قدمت، هواداران، مدیریت و کادر فنی‌اش دارای ظرفیت‌های مضاعفی است که جواب منفی را برای بازیکنان سخت می‌کند، گفت: اگر رفیعی پیشنهاد نساجی را قبول کند، امکان دارد تمام فصل در اختیار ما باشد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.