.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عقب ماندگی مازندران در اجرای طرح های بهداشتی فاضلاب شهری
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: مازندران به دلیل کمبود منابع مالی در حوزه طرح های بهداشتی فاضلاب دچار عقب ماندگی است.

به گزارش شمال نیوز، ذبیح الله ذبیح زاده پیش ازظهر یکشنبه در نشست خبری مدیران حوزه آب مازندران به مشکل کمبود آب در استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از استان‌ها به دلیل شرایط اقلیمی استان باور نمی‌کنند که ما با کمبود آب مواجه باشیم این درحالی‌که است که در شهرستان گلوگاه برای در دسترس قرار دادن آب شرب بهداشتی آب‌شیرین‌کن افتتاح‌شده است.

وی بابیان اینکه توزیع آب باکیفیت از مهم‌ترین اولویت‌های ما است، افزود: سال گذشته اعتبارات آب و فاضلاب شهری ۱۳۵ میلیارد تومان بوده است که از این رقم ۵۵ درصد تخصیص پیدا کرد که بیش از ۴۰ میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار هستیم.

ذاکری به مشکلات حوزه فاضلاب اشاره کرد و گفت:استان مازندران به دلیل کمبود منابع مالی در حوزه فاضلاب از گذشته دچار عقب‌ماندگی است که باید برای ارائه خدمات مطلوب به افزایش اعتبارات توجه جدی شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر سه تصفیه‌خانه در شهرهای بابل، رامسر و ساری وجود دارد، افزود: برای کاهش استخراج از چاه‌ها باید به سمت استفاده از آب‌های سطحی برویم.

ذاکری بابیان اینکه به‌زودی یک تصفیه‌خانه دیگر در شهر ساری برای جمعیت ۱۰۵ هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بهره‌مندی ما در استان مازندران در حوزه فاضلاب ۱۳ درصد است این در حالی است که این رقم در کشور ۴۶.۷ درصد است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.596 seconds.