.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه های فوتبال و شوک کاپیتان به هوداران نساجی
فوتبال مازندران با تیم نساجی به لیگ برتر سلام کرد اما خداحافظی‌ها و حاشیه‌های زودهنگام، هواداران عاشق شهر را دلسرد کرده است.

به گزارش شمال نیوز،تیم فوتبال نساجی مازندران آرزوی ۲۴ ساله شهر خسته قائم‌شهر را برای رسیدن به لیگ برتر برآورده کرده است و هنوز مردمان این شهر در شوق صعود به لیگ هستند که خداحافظی‌ها و حاشیه‌های این تیم، هواداران را آزرده‌خاطر کرده است.


درحالی‌که قائم‌شهر و تیم نساجی خود را برای جشن پیراهن و مسابقات لیگ برتر مهیا می‌کند، خداحافظی محمد عباس زاده مهاجم گلزن و استعفای مدیرعامل باشگاه، فوتبال مازندران را شوکه کرده است.


خداحافظی زودهنگام عباس زاده

سه‌شنبه‌شب گذشته محمد عباس زاده، مهاجم گلزن و کاپیتان نساجی مازندران با انتشار پستی در اینستاگرام از این تیم خداحافظی کرد. گذشتن کسی که از لیگ برتر به خاطر تیم شهرش گذشته بود، موجب شد تا شوک بدی به هواداران این تیم که پس ۲۴ سال به سطح اول فوتبال کشور رسیده بودند وارد شود و پس از ازدیاد پیام‌هایی که از سوی هواداران برایش ارسال می‌شد، دقایقی بعد با انتشار استوری اختلافش با نکونام را رد و امروز نیز دو مصاحبه با یک کانال محلی و یک خبرگزاری انجام داد و پیشنهاد یک میلیارد و 400 تومانی به باشگاه برای عقد قرارداد را رد کرد و در تمام این مدت باشگاه هم که شاید به‌مانند هواداران در شوک انتشار چنین خبری فرورفته بود هیچ واکنشی نشان نداد.

 

 

محمد عباس زاده در لابلای مصاحبه‌اش از گذشتن از قراردادهای نجومی، بالا آوردن تیم، عدم تسویه مالی، گذشتن از لیگ برتر به خاطر شهرش و ... سخن گفت که تضاد بین حرف‌های او اخباری که از اطراف باشگاه به گوش می‌رسد موجب شده تا سؤالات زیادی در ذهن هواداران و کسانی که این اتفاقات را رصد می‌کنند به وجود بیاید که به همین دلیل آمدن عباس زاده به نساجی از ابتدا تا امروز را مورد تحلیل قراردادیم که در زیر می‌خوانید.

عباس زاده پس از کنار گذاشته شدن از پرسپولیس و ترک تمرینات راه‌آهن، شرایط بسیار سختی را تحمل می‌کرد، به‌طوری‌که در سال نخستی که به نساجی پیوست، محمود فکری، سرمربی وقت این تیم هیچ تمایلی به جذبش نداشت و تنها با فشار هواداران و برخلاف میل نفر اول کادر فنی به این تیم پیوست و البته در چند برهه از فصل هم از این تیم کنار گذاشته شد.


عباس زاده در روز ورودش به نساجی قول داد تا با زدن ۲۴ گل، نام و خاطره دوست فقیدش، هادی نوروزی را زنده نگه دارد و به کمک تمام بازیکنان به قولش عمل کرد. گلزنی های پی‌درپی عباس زاده یاد و خاطره پدیده لیگ سیزدهم را برای علی دایی زنده کرد و این بازیکن در پایان فصل به سایپا پیوست.

عباس زاده با قراردادی دوساله به مبلغ ۸۸۰ میلیون تومان که ۴۰۰ میلیون برای فصل نخست و ۴۸۰ میلیون برای سال دوم بود به سایپا پیوست. بازی‌های لیگ آزادگان به نیم‌فصل رسیده بود و عباس زاده با انتشار پستی به مدیران نساجی اعلام کرد که حاضر است برای کمک به صعود این تیم به لیگ برتر به قائم‌شهر بیاید و برای یک نیم‌فصل بازی در تیم محبوبش ۴۲۰ میلیون تومان قرارداد بست و درنهایت موفق شد با گلزنی هایش این تیم و هوادارانش را به کمک هم‌تیمی‌هایش به آرزوی ۲۴ ساله‌شان برساند.

تمام این‌ها در کنار ادعا محمد عباس زاده که تنها به دلیل عدم تماس نساجی دوست نداشت در جشن صعود این تیم شرکت کند، به خاطر عدم مذاکره باشگاه با وی و عدم تخصیص سقف قرارداد آن‌هم درحالی‌که هنوز باشگاه با وی وارد مذاکره نشده است، خود را محق می‌داند تا به باشگاه و هواداران استرس وارد کند.

حال سؤالی که مطرح می‌شود این است که کجای این داستان به عاشقانه‌های گاه‌وبیگاه عباس زاده ارتباط دارد، سؤالی است که کسی جز خودش نمی‌تواند به آن  پاسخ دهد.

مدیرعامل از باشگاه رفت/ هواداران منتظر شوک دیگر باشند

خبر استعفای علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز دیروز در رسانه‌ها منتشر شد و اینک نساجی مانده و هزاران هواداران عاشق و تیمی که از همان ابتدای راه با حاشیه همبازی شده است.


امیری چند روز قبل از استعفایش درباره دغدغه‌های فراروی باشگاه مطرح کرد: ما کار خودمان را آغاز کرده‌ایم و در حال حاضر تنها مشکل باشگاه نساجی، استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر است و آقای نکونام هم به‌عنوان نفر اول کادر فنی، بزرگ‌ترین مشکلش آماده نشدن ورزشگاه برای شروع مسابقات است زیرا در لیگ برتر همه باشگاه‌ها از تمام پتانسیلی که دارند، استفاده می‌کنند و واقعاً حیف است که باشگاه نساجی نتواند از پتانسیل اصلی خود که هوادارانش است، از هفته نخست بهره ببرد.


وی همچنین درباره وضعیت نقل‌وانتقال در تیم عنوان کرد: ازنظر جذب بازیکن مطمئن باشید، تا جایی که بتوانیم نفرات لیست آقای نکونام را جذب می‌کنیم ولی هواداران به این موضوع هم توجه داشته باشند که رقابت نابرابری در بازار نقل‌وانتقالات پیش روداریم زیرا برخی باشگاه‌ها به بعضی بازیکنان پیشنهاد چندین میلیاردی می‌دهند، به‌طوری‌که هزینه جذب چند بازیکنشان به‌اندازه بودجه کل باشگاهی مانند نساجی است ولی بااین‌وجود باشگاه نساجی به‌عنوان یک باشگاه خصوصی تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی به کار می‌گیرد ولو اینکه تاکنون نیز با این بازیکنان مذاکره و چندنفری را جذب کرده‌ایم.


نساجی با همه امیدها و آرزوها خود را برای لیگ برتر مهیا می‌کند و برخی شنیده‌ها حاکی از آن است، هواداران عاشق این تیم باید در جشن پیراهن منتظر اخبار دیگری هم باشند، اخباری از جنس خداحافظی صنیعی مالک باشگاه و واگذاری تیم تا شنیدن صدای پای مهدی پرهام به این تیم.


تیم نساجی قائم‌شهر تاکنون نسبت به جذب بازیکنانی همانند لک، سینگ، ابشک، میرزاد، شیمبا و سروش رفیعی اقدام کرده است و قرار بود از ۲۶ خردادماه تمرینات تیم در ورزشگاه کارگران شروع شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.