.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خبر داد:
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در محمودآباد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته جمعی درشهرستان محمود آباد خبرداد.
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در محمودآباد

به گزارش شمال نیوز،  سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در گفت‌وگو با میزان از دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته جمعی در شهرستان محمودآباد خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت: حسب گزارش پلیس اطلاعات و امنیت محمودآباد، مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی تعدادی از افراد سابقه دار در روستای آرم محمودآباد دستور قضایی از سوی دادستان محمود آباد صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: این درگیری همراه با تیراندازی با اسلحه شکاری و ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو و قمه همراه بوده که تعدادی از افراد زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند .

دادستان مرکز استان مازندران در ادامه افزود: در این خصوص بلافاصله پرونده قضایی از سوی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب محمود آباد تشکیل و دو تن از متهمین به نام (س – چ) و (پ – د)  دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

گفتنی است، پرونده در حال رسیدگی و دستور قضایی لازم برای جلب و دستگیری سایر متهمین صادر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فراز 20 خرداد 1397
فقط مرگ دیگران را می خواهیم خشونت در جامعه رواج پیدا میکند.اگر فکری به حال این قضیه نشه امنیت جامعه به خطر می افتد.آستانه تحمل مردم کم شد زود جوش می اورند .دعوا وبزن بزن زیاد شد.این جوری زندان ها پر می شود.و...........همه کمک کنند برای جامعه امن البته با این روش وسیاست نمی شه.
نا شناس 19 خرداد 1397
سلام شمال نيوزي ها عبادات شما قبول-اين همکاران شما خسته نشدند از بس بجاي ساري گفتند مرکر مازندران بابا مگه ساري چه عيبي داره که حتماً در تمامي خبرها از کلمه مرکز استان يا مرکز مازندران مي نويسيد.آيا بقيه مراکز استان مثلاً تبريز هم اينگونه خبر مينويسند : مرکز آذربايجان شرقي. در نهايت از اطلاع رساني شما ممنون و اميدوارم استان به سمت همگرائي پيش برود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.176 seconds.