.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه ۳۵ میلیاردی برای تجهیزات بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر
مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر هزینه شد.

به گزارش شمال نیوز، محمد خورشیدی شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به‌رایگان بودن کلیه هزینه‌های درمانی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در بیمارستان ولیعصر، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی ولیعصر با دارا بودن بهترین تجهیزات بروز دنیا و مرکز تخصصی قلب، بیماران پذیرش‌شده از سراسر کشور را به‌طور رایگان درمان می‌کند.

وی با تأکید بر اولویت بیماران بستری در بیمارستان تخصصی ولیعصر، عنوان کرد: پزشکان حاذق متخصص و فوق تخصص مطرح کشور در این بیمارستان مشغول بکار هستند که ویزیت غیرضروری برخی بیماران سرپایی وقت و انرژی آنان را که بایستی صرف بیماران بستری شود، می‌گیرد.

خورشیدی تصریح کرد: سالانه حدود ۲۰۰ هزار نفر به اورژانس بسیار مجهز بیمارستان ولیعصر مراجعه می‌کنند که شاید فقط ۱۰ درصد از آنان، واقعاً" نیاز به خدمات اورژانس داشته باشند.

وی از مردم خواست برای درمان‌های سرپایی به پزشکان خانواده خود مراجعه کرده تا فرصت بیشتری برای درمان تخصصی بیماران بستری در اختیار جراحان و متخصصان قرار گیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخلاف کشورهای دیگر دنیا، ما برای بیماران سرپایی ۶۰ درصد و بیماران بستری ۴۰ درصد از منابع سرمایه‌ای را مصرف می‌کنیم.

خورشیدی از هزینه ۲ میلیارد تومانی برای خرید لوازم آشپزخانه و لنج بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر خبر داد و افزود: تا ۶ ماه دیگر مجهزترین آشپزخانه در این بیمارستان افتتاح خواهد شد که غذای بیماران، به روش کاملاً" استریل و بدون استفاده از دست، تهیه می‌شود./مهر

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.