.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصابات جدید ستادی استاندار و استمرار بکارگیری جوانان و بانوان
شمال نیوز: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.
انتصابات جدید ستادی استاندار و استمرار بکارگیری جوانان و بانوان

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان مونا ابروفراخ به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، جعفر نخستین به عنوان مشاور استاندار و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری‌های ویژه و محمد مهدی مظفری به عنوان معاون امور سیاسی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شدند.

همچنین با حکم استاندار گیلان معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آستارا منصوب شدند.

دکتر مصطفی سالاری با صدور احکام جداگانه‌ای سامان ساسانیان را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و کامبیز لقمانی مقدم را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا منصوب کرد.

پیش از این محمد مهدی مظفری به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و وحید پورحضرت به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان آستارا مشغول خدمت بودند.

همچنین استاندار گیلان طی حکمی جمشید رسایی را به عنوان مجری طرح منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان منصوب کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.