.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲ سارق با ۱۱۰ فقره سرقت در مازندران دستگیر شدند
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری دو سارق حرفه‌ای داخل خودرو با بیش از ۱۱۰ فقره سرقت در شهرستان‌های غرب این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای داخل خودرو با ۱۱۰ فقره سرقت در مازندران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو در شهرستان نور و شهرستان‌های هم‌جوار، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان نور قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نور با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی دو متهم این پرونده اهل تهران و ساکن شهرستان نور شدند.

وی اضافه کرد: سارقان که با یک دستگاه خودروی سرقتی شاسی‌بلند از نوع تویوتا اقدام به سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان‌ها می‌کردند باکار اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی شناسایی شدند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی خودروی موردنظر را دریکی از خیابان‌های شهر متوقف کردند و متهمان که با یکدیگر نسبت پدر و پسر داشتند در این عملیات دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: این دو سارق حرفه‌ای تاکنون به ۵۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان نور و به بیش از ۶۰ فقره سرقت در شهرستان‌های محمودآباد و نوشهر اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه بابیان اینکه تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد از شهروندان و مسافرانی که قصد سفر به استان مازندران رادارند، خواست با نصب تجهیزات ایمنی و بازدارنده مناسب بر روی خودروهای خود از پارک اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی و مکان‌هایی که فاقد نگهبان است، خودداری کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.