.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه نکا:مسؤولان در خدمتگزاری به مردم تلاش بیشتری داشته باشند
امام جمعه نکا گفت: تلاش برای خدمت‌گزاری از جمله وظایف مهمی است که بر عهده مسؤولان نظام است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران نکا در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: تلاش برای خدمت‌گزاری از جمله وظایف مهمی است که بر عهده مسؤولان نظام است و باید در این بخش تلاش بیشتری انجام شود.

وی با گرامیداشت روزهای پایانی ماه مبارک رمضان افزود: مراسم تجلیل وتکریم یک خدمت‌گزار و معرفی و آغاز خدمت عزیزی دیگر از کارگزاران دولت است که امیدواریم در زمان حکومت امام زمان(عج) و دولت جهانی حق و عدل از خادمان به حق باشیم؛ چرا که عمران، آبادانی و نشاط واقعی در آن دوران است.

امام جمعه نکا یادآور شد: اکنون رشد ما رشد یک بعدی و دو بعدی است و رشد واقعی نیست و حیات واقعی در زمان حکومت امام عصر است و تا ایشان نیاید خانواده بزرگ بشریت یتیم است و در فقدان پدر به سرور و شادی نمی‌رسد.

محمدی‌لائینی بیان کرد: میزان تقوا و مقدار بهره‌برداری ما از این ماه، آینده ما را تضمین می‌کند و خودسازی است؛ تا باتقوا باشیم و نمره دهی حضرت هم از تقوای ما است.

این مسؤول اظهار کرد: حرکت در جهت توحید اجتماعی، ایجاد وحدت، زدودن تنش‌ها، تعامل و ارتباطات بیشتر و تقویت روزنه‌های امید در دل‌های مردم با فعالیت بیشتر از جمله مواردی است که امیدواریم در دستور کار باشد.

وی افزود: مردم ولایتمدار، پشتوانه نظام و انقلاب ما هستند که حضور باشکوه در صحنه‌های مختلف دارند و تبسم رضایتمندانه در مردم و افزایش امید، مهم‌ترین وظیفه مسؤولان نظام است و باید خدمات بیشتر ارائه شود.

امام جمعه نکا در پایان با قدردانی از وجود امنیت لازم در ماه رمضان گفت: امنیت در ماه مبارک رمضان به خوبی انجام شد که مرهون تلاش و حضور همه مردم و مسؤولان بوده است و در ادامه راه هم در بازسازی دل و جان، تقویت ایمان و ادعیه خیر باید تلاش بیشتر داشته باشیم.

این مراسم با تجلیل از خدمات جعفر احمدی فرماندار سابق نکا، با حکم محمد اسلامی، عبدالجواد توحیدی‌مقدم، به عنوان فرماندار جدید نکا معرفی شد.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم بعد از معارفه فرمانداران نوشهر، نور و بهشهر، چهارمین فرمانداری است که در هفت ماه گذشته و با شروع به کار محمد اسلامی به عنوان استاندار مازندران معارفه شده است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.