.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسین‎زادگان :حضور مدیری كه به مردم آسیب برساند را تحمل نمی‌کنیم
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حضور مدیری که به مردم آسیب برساند را برنمی‌تابیم و تحمل نمی‌کنیم.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‎زادگان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران نکا اظهار کرد: حل مشکلات مختلف با استفاده از ظرفیت‌ها و بهره‌مندی از تمام سلایق گروه‌ها، احزاب، نخبگان و اثرگذاران میسر است و مشکلات کشور با وحدت و تعامل حل شدنی است.

وی با بیان اینکه منافع مردم بر سلایق فکری، سیاسی و حزبی برتری دارد افزود: گروه صیانت از حقوق شهروندی در مازندران در دستور کار است و تنها به صرف اینکه مدیری دارای گرایش سیاسی هم‌سو با ما است؛ نمی‌تواند حقوق مردم را نادیده بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: حضور مدیری که به مردم آسیب برساند را برنمی‌تابیم و تحمل نمی‌کنیم و در این بخش نظارت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود و اگر مواردی ببینیم برخورد می‌کنیم.

این مسؤول بیان کرد: تغییرات در هر دستگاهی نیاز است و برای شرایط بهتر و پاسخ دادن به مطالبات مردم، این تغییرات انجام می‌شود و منافع مردم مهم‌تر از سلایق فکری، سیاسی و حزبی است.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه خدمات و زحمات مختلفی در زمان مهندس احمدی فرماندار سابق نکا ارائه شد خاطرنشان کرد: جنس این کار پراسترس است و تلاش‌های فراوانی در دوران خدمت این فرماندار ارائه شد که در قالب کلیپ بیان نمی‌شود.

وی بخشی‌نگری و واگرایی را از مسائل و مشکلات جامعه ما دانست و یادآور شد: عبدالجواد توحیدی‌مقدم فرماندار جدید نکا اگر چه بومی نیست اما تلاش فراوان برای انجام امور دارند که خدمات شایسته‌ای در سوادکوه ارائه کردند و احزاب، جریانات و گروه‌های سیاسی مختلف در این تغییرات اظهار نظر کردند و اثرگذاران شهرستان سوادکوه انتظار داشتند که ایشان بماند؛ چرا که کار را به تعامل انجام دادند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان کرد: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت و نظام فضای همدلی، وفاق و اتحاد را افزایش دهند و وارد اختلافات نشوند و ملاک آنان برای انجام کار، قانون باشد و در فضای دوستی حرکت کنند.

این مسؤول گفت: هم‌زیستی مسالمت‌آمیز، در گرو تعامل و همدلی و همکاری است و باید در شهرستان‌های مختلف از ظرفیت امام جمعه، نماینده، شهردار و شورای تأمین و مسؤولان استفاده شود.

حسین‌زادگان با بیان اینکه ما کارگزار دولت هستیم و باید برای توسعه نظام و کمک به مردم تلاش کنیم؛ اظهار کرد: ویژگی نظام ما این است که همه امتیازات به مردم داده شده و افزایش رضایت‌مندی جامعه را بالا برده که در گرو تعامل و تعاون است؛مردم حق دارند از توسعه اقتصادی مناسب برخوردار شوند.

وی افزود: در این دوره تلاش همه‌جانبه با وجود همه موانع انجام شد تا مشکلات حل شود و حتی سپاه به توسعه مناطق محروم ورود کرد چرا که همه باید مشکلات را حل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: در طول سال‌های مختلف، اکثر شعار سال ما براساس مسائل اقتصادی بود چرا که بیانگر مشکلات در این بخش است و در مسائل و حوزه اجتماعی هم مشکل داریم و اوضاع ما تعریف ندارد؛
معضل اعتیاد و طلاق زنگ خطر جدی است و باید این آسیب‌ها کاهش یافته و دستگاه قضایی با ورود لازم و با استفاده از و راهنمایی بهزیستی از این معضل عبور کنیم.

این مسؤول گفت: زنگ خطر اعتیاد مدت‌ها است که به صدا درآمده و با وجود همه عملکردهای انجام شده به نقطه مطلوب نرسیدیم و این مسأله ربطی به این دولت و آن دولت و احزاب و گروه‌ها ندارد؛ بلکه باید مشکلات برطرف شود.

حسین‌زادگان تکریم ارباب رجوع را از مسائل اساسی در همه دولت‌ها است؛ یادآور شد: اگر برای حل مشکل ارباب رجوع نمی‌توانیم کاری انجام دهیم باید نه محترمانه بگوییم و اغنی سازی کنیم و امید دهیم و راه جدید بازکنیم و بدانیم در تعارض بین قانون و مردم می‌توانیم در راستای رضایت‌مندی مردم گام برداریم.

وی اظهار کرد: راه تکریم ارباب رجوع، پرتلاش بودن است و مسؤولیت فرصتی است تا خدمات مناسب ارائه کنیم و بدانیم شأنی جز خدمت به مردم نداریم و جابه‌جایی‌ها هم به منظور حذف نیست؛ بلکه برای ایجاد شرایط بهتر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقدهای انجام شده برای تودیع و معارفه فرماندار نکا افزود:نقد شده که چرا پنج‌شنبه اطلاع داده شد؛ عزل و نصب برای روز خاصی نیست که وقتی به ایشان اعلام شود؛ ما هم با آقای احمدی تماس گرفتیم و به ایشان اعلام کردیم و خودشان گفتند که نماز شکر خواندند و لذا در ادامه راه هم باید پای آن بایستیم و تجربیات را در اختیار هم قرار دهیم و برای مردم تلاش کنیم.

این مسؤول اعلام کرد: در حوزه اجرایی، هرکسی با تفکری را با مشی اعتدالی می‌خواهیم که برای مردم سودآوری داشته و گره از مشکلات جامعه باز کند؛ لذا باید با مشی اعتدالی و وفاق را بیشتر کرده و از ظرفیت‌های نخبگان و روشنفکران استفاده شود و برای توسعه و رفع مشکلات تلاش کنیم.

حسین‌زادگان نقش بانوان را در جامعه اثرگذار دانست و یادآور شد: باید نقش بانوان را ارتقا دهیم که نیمی از جمعیت جامعه ما هستند و در برخی حوزه‌ها دقیق‌تر، قوی‌تر و سالم‌تر حاضر شدند که در استان برخی انتصابات در این بخش انجام شد و باید در ارتقاء شغلی بانوان تلاش شود.

وی افزود: فرماندار ریاست 60 شورا را در شهرستان برعهده دارد که شامل جلسات مختلف با مسؤولان، نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و گروه‌های مختلف است و
توقع داریم فرمانداران برنامه‌محور وارد شده و از روزمرگی و روزمردگی خروج و شادابی و سرزندگی ایجاد کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: نکا شهرستانی کارگری است که نیازمند تلاش بیشتری برای توسعه است و مردمی بی‌آلایش دارد که خدمت‌گزار خوبی هستند و باید خدمات بیشتر ارائه شود.

حسین‌زادگان افزود: فرماندار بر عملکرد مدیران نظارت داشته و براساس قانون عمل کند و حق دولت است که کارگزار خود را بکارد چون به مردم قول داده است و لذا باید اختیار به فرماندار داده شود و از او کار بخواهیم و پیگیری امور به درستی انجام شود.

وی گفت: برنامه‌محور بودن، در پیش گرفتن مشی اعتدالی، ارتقاء شاخص‌ها و توجه به حقوق شهروندی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه فرمانداران باشد.

این مراسم با تجلیل از خدمات جعفر احمدی فرماندار سابق نکا، عبدالجواد توحیدی‌مقدم، به عنوان فرماندار جدید نکا معرفی شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.