.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تعطیلات اخیر
رئیس پلیس راه مازندران گفت: هشت روز گذشته وضعیت نوروزی بر محورهای مازندران حاکم شد و برخی مقاطع نیز شاهد قفل شدن خودروها و تردد کند آنان بودیم.

به گزارش شمال نیوز،علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در محور هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای سوادکوه، کندان و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم زیاد خودروهای ورودی از جمعه گذشته 11 تا روز گذشته 18 خرداد ماه امسال قرار بود محدودیت‌های ترافیکی تا ظهر امروز ادامه داشته باشد که به‌دلیل روان شدن ترافیک این محدودیت‌ها نیز برداشته شد.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: طی هشت روز گذشته وضعیت نوروزی بر محورهای مازندران حاکم شد و برخی مقاطع نیز شاهد قفل شدن خودروها و تردد کند آنان بودیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طبیعی است با توجه به حجم تردد به‌دلیل تغییر الگوی تعطیلات تصادفات نیز به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

قدمی به افزایش تصادفات وسایل کشاورزی و موتورسیکلت‌ها باتوجه به شرایط آب و هوایی، افزود: بیشتر رانندگان وسایل کشاورزی کشاورز بودند که به‌دلیل عدم توجه به توصیه‌ها ازجمله سیستم روشنایی سالم و سایر موارد جان خود را از دست دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: محور کندوان به‌دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای (تونل‌های امیرکبیر و کندوان) از 19 تا 22 خرداد مسدود اعلام شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این محدودیت از ساعت 21 تا پنج بامداد روز‌های شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه در محدوده مرزن آباد محور کندوان اعمال می‌شود که در این مدت محورهای هراز و سوادکوه به‌عنوان محورهای جایگزین اعلام شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.505 seconds.