.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خروش علویان تبرستان در حمایت از قبله اول مسلمین از 57 میعادگاه
راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس همگام با تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان در 57 میعادگاه دیار علویان مازندران قهرمان نیز آغاز شده است.

به گزارش شمال نیوز، گوشه‌گوشه استان لاله‌خیز و قهرمان‌پرور مازندران با غریو «الله اکبر» مردم مسلمان و همیشه در صحنه، جلوه‌گاه خشم و انزجار از رژیم کودک‌کش و متجاوز صهیونیستی شد.

 

بار دیگر مردم مازندران در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در لبیک به مقتدای زمان خویش وارد میدان شدند تا حقانیت ملتی را به اثبات برسانند که 70 سال است با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت کرده است.

اگرچه براساس آخرین آمار، 88 درصد سرزمین فلسطین به اشغال رژیم صهیونیستی درآمده است، اگرچه هزاران فرد غیرمسلح و بی‌گناه با اکثریت زن و کودک فلسطینی در طول 70 و یا بهتر بگوییم 101 سال گذشته در این کشور به شهادت رسیدند و عده زیادی نیز بی‌هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای در زندان‌های مخوف رژیم غاصب صهیونیستی حبس شده‌اند، اگرچه رژیم صهیونیستی تاکنون به هیچ‌کدام از حداقل 200 قطعنامه سازمان ملل متحد در پایان دادن به نسل‌کشی و تجاوزگری علیه فلسطینیان پای‌بند نبوده و همچنان به اقدامات ننگین خود ادامه می‌دهد و اگرچه سفارت ننگین آمریکا در بیت‌المقدس راه‌اندازی شده است؛ اما ملت مظلوم و مقاوم فلسطین هرگز دست از آرمان‌خواهی، حق‌طلبی، انتقاضه و مبارزه با رژیم منفور و کودک‌کش صهیونیستی برنمی‌دارد.

امروز مردم دیار علویان از 57 میعادگاه تعیین‌شده این استان برای سی و هشتمین سال، راهپیمایی روز قدس را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند و تا ساعاتی دیگر در نماز وحدت‌آفرین جمعه نیز شرکت خواهند کرد، آنها با این حضور حماسی و عزت‌مندانه خود که هرسال باشکوه‌تر می‌شود؛ نشان دادند که با درک صحیح و بصیرت وصف‌ناشدنی از شرایط بین‌المللی در این مقطع از زمان، همچنان حساب همه معضلات و گرفتاری‌های خود را از مسئله اول جهان اسلام یعنی آزادی قدس شریف جدا می‌دانند و همچون همه آزادی‌خواهان جهان چشم به انتظار موعودی دارند که روزی از روزها خواهد آمد و مظلومان و مستضعفان و ستمدیدگان جهان را بر مسند عزت و اقتدار خواهد نشاند.

 

*آغاز راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران 
راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران با حضور پرشور ساروی‌ها آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مراسم راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران دقایقی پیش با حضور مردم همیشه در صحنه ساری آغاز شد.
ساروی‌ها همچون گذشته با حضوری پرشور از میدان شهید قاسمی راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین را آغاز کردند و به سمت میدان ابن‌شهر آشوب در حال حرکت هستند.
زن و مرد، پیر و جوان در مرکز مازندران با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس، این میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب اسلامی، دفاع از مظلوم را فریاد می‌زنند.
مسیر راهپیمایی در شهرستان ساری از میدان شهید قاسمی به سمت میدان ابن شهر آشوب، ساعت و میدان شهدا در حال برگزاری است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.