.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز قدس آزمون پایداری و مقاومت جهان اسلام است
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر حضور پرشور ملت بزرگ ایران و همه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، گفت: قدس آزمون پایداری و مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیر مومنان علی(ع) و با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان( روز قدس )، اظهار کرد: امروز قدس نماد پایداری و مقاومت دنیای اسلام است و آزمونی برای سران کشورهای اسلامی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین طی چندین سال مقابل اشغالگری رژیم جعلی صهیونیستی افزود: مسئله قدس به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله(ره) مسئله اول جهان اسلام است و روز بیداری امت اسلام در برابر استکبار جهانی و در راس آن ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ملت بصیر و همیشه در صحنه در طول 40 سال از انقلاب همواره یار و یاور مظلومان عالم بوده است، ادامه داد: باتوجه به فرمایش پیامبر اکرم(ص) " من اصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم "وفرموده امیرالمومنین(ع) "کونوا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ‌ عَونا" ودر تبعیت از رهنمود مقام معظم رهبری و سایر مراجع معظم تقلید، بسیج همه اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس موجب شادی روح ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح مطهره شهیدان و مردم مظلوم فلسطین می‌شود و دعوت از همه مردم در این راهپیمایی عظیم و جهانی، دعوت به یک فعل معروف و دفاع از مظلوم است .

این مسؤول با انتقاد از مواضع برخی دولت‌های عربی و اسلامی که حیات خود را مدیون حمایت‌های غرب به ویژه امریکا می‌دانند ، مانند رژیم آل‌سعود و... تصریح کرد: برخی دولت‌های مرتجع و دیکتاتور دست نشانده عربی و اسلامی در منطقه مواضع غیر اصولی و خائنانه در مقابل جریان اول دنیای اسلام یعنی قدس و بیت‌المقدس اتخاذ می‌کنند و این جای تاسف است که امروز جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه را نمی‌بینند و کورکورانه از رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کنند که به امید خدا تمام نقشه‌های شوم آنان قطعا تعبیر نمی‌شود.

شکریان در ادامه با دعوت از همه آحاد جامعه اسلامی و همه مسلمانان جهان با شرکت پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاکید کرد: روز جهانی قدس ، روز اجتماع جهان اسلام و همه آزادیخواهان جهان در برابر رژیم صهیونیستی است و این مشت‌های گره کرده قطعا روزی گلوی این رژِیم جعلی را خواهد فشرد و به نصرت و وعده الهی آن روز نزدیک است.

وی با دعوت از همه مسؤولیان، علما و روحانیون ، هیأت‌های مذهبی، فعالان قرآنی، فرهیختگان، نخبگان، دانش‌آموزان و دانشجویان هنرمندان و همه مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس ) ، گفت: به فرموده رهبر عظیم‌الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله ) این راهپیمایی هم زیباترین و تماشایی‌ترین راهپیمایی در برابر رژیم کودک‌کش اسرائیل خواهد بود و مردم روزه‌دار ایران اسلامی حماسه دیگری را خلق خواهند کرد که چشم استکبار جهانیان و متحدانشان را کور می‌کند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.