.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویری دیده نشده از محل زندگی کیم جونگ اون در پایتخت کره شمالی
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است که جوان ترین رئیس کشور در جهان می باشد. او بعد از درگذشت پدرش کیم جونگ ایل رهبری کره شمالی را به عهده گرفت.

شمال نیوز: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی است که با ۳۳ سال سن در زمان به قدرت رسیدن جوان ترین رئیس کشور در جهان بود. پس از درگذشت کیم جونگ ایل پدر کیم جونگ اون او جانشین پدرش شد و اداره کشور را به عهده گرفت. کیم جونگ اون نیز همچون پدرش فردی مستبد است و به همین دلیل مردم نسب به او بسیار ناراضی هستند. در ادامه تصاویری از محل زندگی کیم جونگ اون می بینید که تا به حال توسط هیچ عکاسی گرفته نشده بودند.
اولین تصاویر از محل زندگی کیم جونگ اون

پایگاه دیلی میل تصاویری از یکی از اقامتگاه‌های کیم جونگ اون را در حومه پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، منتشر کرد که بوسیله «والری شریفولین»، تصویربردار روس که به تازگی به این کشور سفر کرده بود، گرفته شده است.

طبق اعلام دیلی میل، این تصویربردار روس به هنگام سفر سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، به پیونگ یانگ اجازه ورود به این محل را پیدا کرد. این خبرنگار همچنین تصاویر دیگری از پیونگ یانگ گرفته است که نمایانگر بخش‌های دیده نشده از زندگی روزانه شهروندان کره شمالی است.

در گزارش دیلی میل آمده است: با وجود آنکه کیم جونگ اون اقامتگاه‌های متعددی دارد، اما تصویربرداری از آن‌ها بسیار دشوار است؛ چرا که دولت کره شمالی تدابیر امنیتی شدیدی را در این خصوص وضع کرده است.

 
در تصاویری که از سوی این خبرنگار روس منتشر شده، کاخی در سبک مدرن به همراه باغ‌های گسترده و طراحی داخلی زیبا به چشم می‌خورد. گفتنی است لاوروف پس از آنکه یکی از دستیاران رهبر کره شمالی عازم نیویورک شد، روز پنجشنبه با کیم جونگ اون در پیونگ یانگ دیدار کرد.

 

محل زندگی کیم جونگ اون   محل زندگی کیم جونگ اون محل زندگی کیم جونگ اون  

محل زندگی کیم جونگ اون



باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.478 seconds.