.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۸ نفر پارسال در رودخانه ها و آبهای مازندران غرق شدند
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در خصوص غرق‌شدگی در کانال و آب‌بندان گفت: در سال گذشته تعداد ۱۸ نفر در رودخانه، استخر کشاورزی، دریاچه و سد جان خود را از دست دادند.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی در پی غرق شدن دو پسرعمو ۱۳ و ۱۴ ساله در آب‌بندان یکی از روستاهای شرق مازندران با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، نسبت به جلوگیری از حادثه مشابه هشدار داد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان،افزود: تعطیلی مدارس و گرمای تابستان حال و هوای خاصی برای همه افراد خصوصاً قشر جوان و نوجوان با دیدن رودخانه ، دریاچه و ...به وجود می‌آورد که بعضاً این شور و اشتیاق خاطره تلخی به همراه دارد.

عباسی تصریح کرد: غرق‌شدگی یکی از علل مرگ‌ومیر غیرعمدی است که به‌راحتی قابل‌پیشگیری است و علی‌رغم هشدارهایی که در این زمینه داده می‌شود متأسفانه هم‌وطنان ما به این موضوع بی‌تفاوت هستند چراکه در سال گذشته تعداد ۱۸ نفر در رودخانه ، استخر کشاورزی، دریاچه و سد جان خود را از دست دادند.

این مقام اجرایی استان در ادامه توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق‌شدگی در رودخانه‌ها ، استخر و ..بیان کرد و گفت: آشنایی با فنون اولیه شنا، آشنایی با محدودیت‌ها و رعایت آن‌ها از ابتدایی‌ترین الزامات قبل از شنا است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.