.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان قبل از آغاز تعطیلات/ کندوان یک‌طرفه می‌شود
مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: تردد خودروها در محدوده سه راه چلاو و پارک جنگلی محور هراز و همچنین سه راهی مرزن‌آباد و پل دزن محور کندوان به‌صورت سنگین و مقطعی نیمه‌سنگین است.

به گزارش شمال نیوز،محسن هاشمی اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محدوده سه راه چلاو و پارک جنگلی محور هراز و همچنین سه راهی مرزن‌آباد و پل دزن محور کندوان به‌صورت سنگین و مقطعی نیمه‌سنگین است و تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای مازندران و لغزنده‌بودن آن، گفت: همچنین محدوده هزارچم محور کندوان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش‌رو از ظهر امروز در محورهای استان آغاز می‌شود، افزود: محور کندوان از ساعت 14 امروز یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه ادامه دارد.

هاشمی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت دو بامداد روز دوشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت12 تا 24 روز یک‌شنبه، از ساعت 6 تا 24 روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه و همچنین از ساعت 6 روز جمعه تا 12 ظهر روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 2 بامداد روز شنبه از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.