.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل هيات انديشه ورز در دفاتر نظارتي شوراي نگهبان
تشكيل هيات انديشه ورز در دفاتر نظارتي شوراي نگهبان

شمال نیوز: شوراي نگهبان به منظور استفاده هرچه بيشتر از خرد جمعي، نظرات، تجربيات و پيشنهادات كارشناسان و متخصصان اقدام به تشكيل هياتي با حضور اساتيد و دانشگاهيان در تمام استان‌ها نموده است. در همين راستا دفتر نظارت و بازرسي استان مازندران با تشكيل هيات انديشه‌ ورز، تدوين نظامنامه آموزشي ناظرين را دستور كار قرار داد.

به گزارش شمال نیوز، در اين جلسه حجت الاسلام دكتر زكوي مسئول دفتر نظارت استان مازندران با اشاره به فرمايش حضرت امام خميني ره گفت: حفظ نظام يك فريضه است اما حفظ جمهوري اسلامي از اعظم فرائض است. همچنين مقام معظم رهبري، اقدام براي پيشبرد اهداف جمهوري اسلامي ايران را مصداق عمل صالح دانستند. بنابراين همكاري با نهادمقدس شوراي نگهبان در راستاي تأكيد حضرت امام و مقام معظم رهبري و در دفاع از ميراث امام و شهيدان بزرگوار است. در مقابل هرگونه سهل انگاري، خالي كردن ميدان براي ديگران و... مصداق خيانت است.

وی در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: انتخابات پديده اي است كه تابع متغيرهاي بيروني و دروني است. متغيرهاي بيروني در اختيار شوراي نگهبان و دفاتر نظارت نمي باشد. برخي از آنها عبارتند از: فعاليت هاي جريانات سياسيدر جهت هدايت افكار عمومي به سمت اشخاص و نامزد ها – فعاليت هاي آشكار و پنهان و غيررسمي برخي از نامزدها – ميزان بصيرت و آگاهي مردم در انتخاب اصلح- عملكرد نيروي انتظامي و دستگاه قضايي در برخورد با متخلفان انتخاباتي- هيأت اجرايي و متغيرهاي دروني هم شامل : نظارت بر شعب- بازرسين روز انتخابات- اصلاح قانون انتخابات – تحقيقات در راستاي غني سازي پرونده ها - رصد دقيق اشخاص و نامزدهاي احتمالي انتخابات و...

در ادامه بعد از بحث و تبادل نظر، كارگروه‌هاي چهارگانه تشكيل و دبير هر كارگروه معرفي شد تا به تدريج فرآيند ده گانه جهت تدوين نظام نامه آموزش پيگيري شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.