.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌دنبال بازیکنان نجومی نیستیم/برخی از مدیربرنامه‌ها در حال بازارگرمی هستند
معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه نساجی به شکل کاملاً خصوصی اداره می‌شود و نهایت دقت را در هزینه‌کردها انجام می‌دهیم، گفت: بودجه‌ای محدود برای جذب بازیکن داریم و به هیچ وجه به‌دنبال بازیکنان نجومی نیستیم.

به گزارش شمال نیوز،محمد کاظمی با عنوان اینکه اسامی بازیکنان زیادی این روزها در رسانه‌های مختلف شایعه حضورشان در تیم نساجی مطرح می‌شود، اظهار کرد: یکی از همین شایعات داغ مذاکره با سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال بود که به هیچ عنوان صحت نداشته و این تنها بازارگرمی برخی از مدیر برنامه‌های بازیکنان مختلف است.

وی با اشاره به اینکه نساجی به شکل کاملاً خصوصی اداره می‌شود و نهایت دقت را در هزینه‌کردها انجام می‌دهیم، افزود: بودجه‌ای محدود برای جذب بازیکن داریم و به هیچ وجه به‌دنبال بازیکنان نجومی نیستیم.

معاون اجرایی باشگاه نساجی مازندران نهایت سقف قراردادهای بازیکنان را حدود 800 میلیون تومان خواند و تأکید کرد: با این رقم مطمئناً بسیاری از بازیکنان سرشناس حاضر به پیوستن در نساجی نیستند؛ یقیناً مجموعه باشگاه در تلاش است بازیکنان صاحب‌نام را جذب کند اما در این زمینه به لحاظ هزینه‌ها محدودیت‌هایی داریم.

این مسؤول با بیان اینکه بسیاری‌ از تیم‌ها آرزو دارند جواد نکونام و کادر مجربش را در اختیار داشته باشند، خاطرنشان کرد: علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز سال‌ها در باشگاه استقلال معاون بوده و چهره شناخته‌شده و توانمندی است.

کاظمی با بیان اینکه فوتبال ایران در سطوح مختلف از بازیکنان مازندرانی زیادی برخوردار است اما جذب بازیکنان بومی به فراخور ظرفیت‌ها همچنان برای ما در الویت قرار دارد، تصریح کرد: نکونام در حال حاضر 15 بازیکن را به ما معرفی کرده که مشغول مذاکره با آنها هستیم، در حال حاضر محمد آبشک و نیما میرزازاد را جذب کردیم و تمام تلاش‌مان این است تا پایان هفته جاری به وضعیت ایده‌آل رسیده و با بازیکنان مورد نظر به توافق برسیم.

وی در پایان درخصوص شکایت باشگاه خونه‌به‌خونه گفت: کمیته اخلاق و کمیته انضباطی در این زمینه هنوز به ما ابلاغیه‌ای ندادند و فقط وکیل باشگاه به همراه بازیکنی که از او به‎دلیل صغر سن، تیم‎های مختلفی شکایت کردند، در یک جلسه رسیدگی حضور یافتند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.