.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت و مشخصات کامل پژو 407 + تصاویر
برخی از خودروها هستند که علی رغم ویژگی های مثبت مختلف نتوانستند در ایران به فروش موفقی دست یابند؛ پژو 407 یکی از سدان های گمنام در بازار ایران است که در این نوشتار قصد داریم به معرفی و بررسی آن بپردازیم.
پژو تولید مدل 407 را از سال 2004 آغاز کرد و تا سال 2010 نیز ادامه داد و پس از آن، پژو 407 جای خود را به مدل 508 داد. ایران خودرو از سال 1387 ثبت نام این خودرو را آغاز می کرد و انتظار می رفت با توجه به مشخصات فنی و ظاهر متفاوت، فروش خوبی برای این خودرو رقم بخورد اما پژو 407 نیز همانند سوزوکی کیزاشی علی رغم پتانسیل بالا، به دلیل قیمت گذاری نامناسب با شکست مواجه شد.
 
بر اساس آمارهای منتشر شده در حدود 1700 دستگاه از این خودرو به کشور وارد شد که از این تعداد حدود 1500 دستگاه توسط ایران خودرو و مابقی توسط افراد مختلف به کشور راه یافته اند. با توجه به این که در شرایط حال حاضر، بازار آزاد از خودروهای چینی مملو شده است، می توان روی پژو 407 به عنوان گزینه ای کارکرده حساب باز کرد.
  قیمت و مشخصات کامل پژو 407 + تصاویر قیمت و مشخصات کامل پژو 407 + تصاویر
مشخصات فنی
پژو 407 در نسخه وارد شده به کشور از پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر بهره می برد که حداکثر توان آن 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن.متری است همچنین این پیشرانه به دلیل یکسان بودن با پیشرانه سیتروئن C5 برای بازار ایران انتخاب شد. اگر بخواهیم نزدیک ترین رقبای این خودرو را در بازار آزاد ذکر کنیم می توان به مزدا3 نسل اول و رنو مگان اشاره کرد، خودروهایی که از لحاظ سگمنت و پیشرانه های استفاده شده بسیار به یکدیگر نزدیک هستند اما مزدا3 و رنو مگان را می توان انتخاب های روتین و در مقابل پژو 407 را انتخابی خاص دانست.   پژو 407 در دو نسخه با گیربکس 5 سرعت دستی و 4 سرعت اتوماتیک عرضه شد که به ترتیب شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن ها 9.1 و 10.5 ثانیه اعلام شده است. با توجه به ارقام ذکر شده می توان پژو 407 را خودرویی همچنان قابل قبول در میان خودروهای وارداتی بازار دانست و نیاز راننده را از لحاظ شتاب گیری و لذت رانندگی برطرف کند. در بخش اقتصادی نیز مصرف سوخت ترکیبی برای مدل مجهز به گیربکس دستی 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است که این رقم برای نسخه اتوماتیک کمی بیشتر خواهد بود.


کابین و امکانات رفاهی
با ورود به کابین پژو 407 نباید انتظار کابینی جذاب و گیرا داشته باشید اما یکی از موارد مهم به خصوص در مورد محصولات وارداتی پژو کیفیت خوب مواد استفاده شده است. در بخش ایمنی، پژو 407 به مواردی نظیر سامانه کنترل پایداری(ESP)، ترمز اضطراری برقی(EBA)، سامانه کنترل هرزگردی چرخ ها، فرمان حساس به سرعت، کروز کنترل و 6 عدد کیسه هوا مجهز شده است.   از جمله امکانات رفاهی نیز می توان به مواردی نظیر آینه های برقی، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3، کنترل سیستم صوتی پشت فرمان، پرده شیشه عقب، سانروف، صندلی برقی جلو، سنسور نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک دوال و سیستم تهویه برای ردیف عقب و سنسور عقب اشاره کرد. لازم به ذکر است که آپشن های موجود بر روی نسخه اتوماتیک و دستی با یکدیگر متفاوت است اما می توان پژو 407 را خودرویی مناسب از لحاظ امکانات رفاهی دانست.

قیمت و مشخصات کامل پژو 407 + تصاویر قیمت و مشخصات کامل پژو 407 + تصاویر

سخن نهایی و قیمت
در حال حاضر گران قیمت ترین نمونه پژو 407 با مبلغ 95 میلیون تومان و ارزان ترین نمونه نیز قیمت 53 میلیون تومانی دارد. اگر نمونه ای با قیمت متعادل و در حدود 70 میلیون تومان در نظر بگیریم که از لحاظ کارکرد و شرایط ظاهری و فنی خودرو مناسب باشد، می توان انتخاب پژو 407 در بازار آزاد را معقول دانست؛ البته مواردی از جمله بازار فروش کارکرده ضعیف و کمبود قطعات می تواند نکاتی منفی باشد که پیش از خرید باید به آن ها فکر کنید.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.