.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 

انتقاد امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه ؛
آقایان استان‌نشین فقط جلوی بینی خود را می‌بینند و به جز خیابان‌های مرکز استان را نمی بینند
شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: سوال ما این جا است که تا کی باید معضلات حلقوم مردم این شهرستان را بگیرد و کسی به داد مردم نرسد، جاده‌های این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد.....

شمال نیوز : امام جمعه بابل گفت: سوال ما این جا است که تا کی باید معضلات حلقوم مردم این شهرستان را بگیرد و کسی به داد مردم نرسد، جاده‌های این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام روحانی با اشاره  به حادثه تصادف در جاده کیاکلا که منجر به واکنش اعتراض‌آمیز مردم منطقه و مسدود سازی جاده شد افزود: سوال ما این جا است که تا کی باید معضلات حلقوم مردم این شهرستان را بگیرد و کسی به داد مردم نرسد، جاده‌های این شهرستان وضعیت مناسبی ندارد، اگر این موضوع مورد بررسی قرار نگیرد برای دیگر مسائل از جمله اشتغال، امور ورزشی، فرهنگ و سایر مسائل نیز شاهد اعتراض‌های این چنین خواهیم بود.
  
حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: آقایان استان‌نشین فقط جلوی بینی خود را می‌بینند و به جز خیابان‌های مرکز استان و برخی از شهرها، این شهرستان را به‌عنوان بزرگترین شهرستان استان نمی‌بینند، تا کی مردم این شهر این مشکلات را فریاد بکشند، اگر الان می‌گویید که پول نیست آن روزی که پول بود چه کردید، در دولت‌های قبلی چه امری انجام شد، در این شهرستان با محرومیت‌ها فراوانی رو به رو هستیم، مردم این شهرستان باید نگاه دقیق‌تر و توام با عدالت را در فضای این استان شاهد باشند، تلفات جاده‌ای این شهرستان نگران‌کننده است و مسؤولان استانی باید این مسائل را مدنظر قرار بدهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 خرداد 1397
66
20
پاسخ
با سلام
ظاهرا شما خیلی وقته مرکز استان نیامده ای خیابونای اینجا بدتره، در ضمن از تریبون نمازجمعه بیشتر به وحدت بپردازید نه تفرقه.همین حرفا باعث اختلافات این دو شهر شده
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 12 خرداد 1397
اکثر بودجه در مرکز استان هزینه میشه امام جمعه محترممون درست میگه . جای هیچ حرف و حدیپی نیست
مهندس علی 12 خرداد 1397
بودجه شهرداری ها از عوارضی که شهروندان آن شهر پرداخت می کنند تأمین می گردد . آن دوران که دولت به شهرداری ها کمک می کرد ، با تشکیل شوراهای اسلامی شهر به پایان رسید و شهرهای بالای 200 هزار سکنه از دولت بودجه دریافت نمی کنند . جا دارد آقای روحانی دقت بیشتری در بیانات خود بنمایند و مایه تفرقه بین شهرهای استان نشوند . معضلات شهر ساری بسیار است و ظاهراٌ ایشان پای در خیابان ها و پیاده روهای مرکز استان نگذاشته اند . ضمن آنکه شهر ساری فقط به شهروندان ساروی سرویس نمی دهد بلکه فرسایش خیابانها و پیاده روها و بسیاری از عناصر شهری ساری بر اثر استفاده سایر هم استانی ها است که ترمیم آنها از جیب شهروندان ساروی هزینه می شود .
کمالی 13 خرداد 1397
احسنت . بابلی ها هنوز تو حسادت مرکز استانن و ول بکن ساروی ها نیستن
ناشناس 13 خرداد 1397
سلام
یکی بره جلوی آقای نجفی نماینده بابل را بگیره که داره عملکرد همکارش را به نام خودش تمام می کنه.پارسال نیاز نماینده بابل 17میلیارد تومان اعتبار برای راههای شهرستان بابل گرفته و ایشون به جای همراهی فایل صوتی داد بیرون که این عوام فریبی هست و مناقصه هستش و از این حرفها .الان همون اعتبارات ومناقصه ها را داره به نامش میزنه و می نویسه "تحقق مطالبات چند ساله مردم"جل الخالق تا دیروز که می گفتی اینها دروغه الان چی شده؟؟؟؟!!لیست امید همینه
حقیقت جو 12 خرداد 1397
50
18
پاسخ
با همین فریادها .... بیشترین اعتبارات استانی رو واسه بابل کردین....شما تشریف بیار ساری تا بهت پروژه های زیادی رو نشون بدم که قبل از بابل کلید خورده و علیرغم اتمام آن در بابل در ساری هنوز ناتمام مانده....اگه در داخل شهر داره کاری انجام میشه اون به همت شهردار محبوب ساری آقای عبوری هست که مردم با جون و دل عوارضهای شهری رو میدن و ایشون به آبادانی شهر میپردازه....تازه هنوز کوچه و خیابونهای ساری داغونه و نیاز به اعتبارات کلانی داره....
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 خرداد 1397
بودجه شهرداری ساری برای سال 97 نزدیک به ششصد میلیارد تومان بسته شده و بودجه شهرداری بابل 236 میلیارد!؟
از لحاظ کسب درآمد( فروش تراکم و عوارض کسب و کار و... ) بابل و ساری تفاوت چندانی ندارد
حالا شما بفرمایید بودجه شهرداری ساری از کجا تامین میشود؟ از عوارض شهروندان عزیز ساری یا سایر نهادها و ارگان های استانی و بعضا ملی؟
بودجه استان برای کل استان است نه فقط یک شهر
احمد 12 خرداد 1397
دوست حقیقت جو.این مثال ها دیگه قدیمی شده.تموم دنیا میدونن که بودجه شهرداری از کجاست پس بهونه ی جدید بیارید.طبق آمار الان ساری یکی از گردشگر پذیر ترین شهرهای ایرانه و خیلی موارد دیگه پس چیز عجیبی نیست.من با اینکه نه ساری زندگی میکنم و نه سارویم این حرف رو نمیتونم پذیرم.با نهایت احترام
در جواب دوست بابلی عزیز 13 خرداد 1397
دوست گرامی این چه مقایسه ایی است شما اول باید متوجه باشی ساری مرکز استانه خوب عزیز من مشخصه بودجا اصفهان با مبارکه فرق میکنه یا بودجه شیراز با فیروز اباد فرق داره حرف شما نا حق و غیر منطقیه تازه بودجه ساری باید با بودجه مراکز استانهای دیگه مقایسه بشه نه با شهرستانها!!!!امیدوارم هر شهری جایگاه خودشو متوجه بشه تا دچار این مشکلات نشویم.
نا شناس 12 خرداد 1397
35
11
پاسخ
سلام
مرکز استان هم زیاد تعریفی نداره حاج آقا ، خدا حفظتون کنه هر از گاهی یه فریادی می کشید ما که از نماینده ها، یه سری مدیران بی کفایت خسته شدیم کسی به فکر ما نیستند.
نا شناس 12 خرداد 1397
26
11
پاسخ
با آنکه ارادت محضر حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای روحانی دارم واز مرکز استان یعنی ساری هستم ای کاش مرکز استان به خود بابل انتقال پیدا می کرد ما فقط یدک مرکز استان را می شنویم حضرتعالی تشریف بیاورید وسط شهر خارج شهر وداخل کوچه وپس کوچه اینقدر چاله چوله دارد ومردم مرکز استان آنقدر دل پرخون دارند از این مسئولین حاج آقای عزیز همین جاده ساری کیاسر ودودانگه که خود دودانگه ساری بیشترین توریست را دارد کاری به آن نداریم (که دودانگه ما ...................کشیده اند ونیروی انتظامی سپاه وبخشدار درخواب غفلت هستند )وچه جوابی به شهدا درزوز قیامت دارند خدا می داند وخدا غرض اینکه جاده ای دارد بسیار خطرناک وتنگ وعلی الخصوص روزهای تعطیلات ترافیک به ساعتها می کشد ما هم دل پر خون داریم حاج آقای عزیز کیا کلا خودش امام جمعه مکرم دارد
نا شناس 12 خرداد 1397
45
18
پاسخ
بس کنید بابا شما که به لطف استانداران سابق بابلی چندین کمربندی و پل ساختید تو شهرتون
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 11 خرداد 1397
ميشه چند تا از این پل ها و کمربندی ها رو نام ببرین دوست عزیز؟
نا شناس 12 خرداد 1397
25
13
پاسخ
چرا مردم بابل خودشونو برتر می بینند
ما تو شرکتمون تهران هم همینطوره
نا شناس 12 خرداد 1397
24
12
پاسخ
اینها چون این دوره از شهرشون استاندار بیرون ندادند ، دارن منفجر میشن
نا شناس 12 خرداد 1397
25
10
پاسخ
بابا بیخیال شین - شماها که تو این سالهای اخیر یکه تازی کردید تو استان - حتی شهرهای اطرافتون قائمشهر و آمل هم بودجه نمی رسید
نا شناس 12 خرداد 1397
27
11
پاسخ
آقای روحانی محترم ،بعد از انقلاب تا کنون چند تا از استانداران بابلی بودند . اتفاقا مشکلات ما مرکز نشینان و عقب ماندگی شهر ساری از همان استانداران بابلی و تفکرات شماست .دیگه از رفتار و تفکرات اینچنینی شما خسته شدیم لطفا دست از ساری و ساروی ها بردارید . حالا پس از سالها یک شهردار آمده یه تکونی به شهر داده آنهم نه از بودجه دولتی و استانی بلکه از بودجه شهرداری و بودجه ملی شما تحمل ندارید .لطفا بس کنید.از جایگاه و تریبون مقدس نماز جمعه و با لباس مقدس پیغمبر حرفهای تفرقه انگیز و بدون مبنا و احساسی نزنید .
نا شناس 12 خرداد 1397
21
9
پاسخ
انصافا با همین کارها همیشه بودجه بردند بابل - چرا مرکز استان اینقدر داغون شده - چرا روزی که عبوری سخنران قبل از خطبه بوده این عزیزمون فریاد می زنه ؟
نا شناس 12 خرداد 1397
23
9
پاسخ
مرکز استان قفله - هیچ پل و زیرگذری نساختن - چون این سالهای اخیر استاندار همیشه از بابل بوده و 80 درصد پرسنل استانداری بابلی هستند
نا شناس 12 خرداد 1397
25
9
پاسخ
این دوستان بابلی بدعادت شدن - یک دوره هم استاندار بابلی نیست دارن داد و فریاد می کنند
نا شناس 12 خرداد 1397
25
8
پاسخ
چند وقت پیش از کمربندی های شهر بابل رد شدم و واقعا حسرت خوردم که چرا ساری مرکز استان چنین کمربندی نداره و این دوستان با چه بودجه کلانی ساختن البته استاندارهای قبلی همگی بابلی بودن و برای شهرشون تلاش می کردن
کیان 12 خرداد 1397
24
9
پاسخ
با سلام این چه رفتاریه از امام جمعه یه شهر کی این فرد رو انتخاب کرد بعنوان امام جمعه ؟!! جای تاعجب وتاسفه؟ هیچ کسی نیست اونو مواخذه کنه بخاطر این حرفای تفرقه انگیر و.. !!!!
ناشناس 12 خرداد 1397
16
6
پاسخ
ضمن عرض سلام و ارادت خدمت حاج آقا تا همین چند وقت پیش اکثر مدیران رده بالای استان که از شهر شما بودند البته از نظر ما همه مدیران چه از ساری یا از شهرهای دیگه برای ما قابل احترامند ومسئولین وظیفه دارند دیدگاه شان نسبت به همه شهرها یکی باید باشند ضمنا حرف های شما باعث ایجاد تنش ودوگانگی بین این شهرها می شود.
گنج افروز 12 خرداد 1397
8
23
پاسخ
حق با حاج آقا روحانی امام جمعه محترم شهر بابل هست، من باب نمونه جاده کمربندی که به لطف مسئولین شاید دو سال هم از افتتاحش نگذشتهاست ولی بعضی جاها باید بیای پایین و ماشین رو هل بدی از بس دست اندازهای بدی پیدا کرده و بقول راننده ها ، کمر ماشین میشکنه.
مجتبي 12 خرداد 1397
14
16
پاسخ
براي من بين شهرهاي مازندران هيچ فرقي نيست ولي شمال نيوز خيلي از ساري در برابر هر شهري و در هر موضوعي يكجانبه دفاع ميكنه و اين اصلا براي يك سايت خبري خوب نيست و اعتبارتون رو كم ميكنه هر چند ميدونم كه به كامنتم ترتيب اثري داده نميشه و با اين اعماله كه مازندران هر روز كوچكتر خواهد شد
نا شناس 12 خرداد 1397
14
4
پاسخ
سرور محترم حاج آقای روحانی الان سه سال تمام شد وارد سال چهارم شدیم بنده به همین سنوات به قول کارکنان محترم اداره فاضلاب استان انگار شدم کارمند آن ادراه یعنی آنقدر رفتم وآمدم اینها می خواهند زیر گذر ریل منطقه دخانیات ساری را از زیر ریل به هم اتصال بدهند واقعا مردم این منطقه در گرفتار بسرمی برند براثر بالا زدن فاضلاب خانگی اینها هنوز نتوانستند با اینکه مرکز استان هستیم این اتصال از جنوب به شمال را به هم وصا کنند وجان مردم زجر دیده دخانیات ساری را راحت کنند حالا حضرتعالی در آن جایگاه محترم وخودهم فرد محترم ومحترم زاده گلایه از مرکز استان دارید ای کاش مرکز استان از ساری می آمد بابل وجان ما مردم ساروی ها راحت بود واینقدر زخم زبان غیر ساروی ها را نمی خوردیم حاج آقای روحانی مردم ساری واقعا در مشکلات صبر دراند وخداوند انشاءالله همه مردم ساری را جژ صابران قرار دهد وانشاء الله این جور معلومه قرار داد از این مشکلات وحل نکردن مسئولین مرکز استان
Saeed 11 خرداد 1397
9
10
پاسخ
سلام حاج آقا . ما یک عبوری داریم می دهیمش به شما..خیرش را ببینید. برای کوچه و خیابونای اطراف ما که کاری نکرد‌زباله سوز را که وعده داده بود بعد از چند سال هیچ کاری نشد مردم ۴ دانگه معتزضند و .....و.استاندار هم که اصفهانی است.خودتان قبولش دارید.ولی دعا کنید ساری زیبا ترین مرکز استان شود .که الان عقب افتاده است و هنوز یک شهر بازی ندارد کمربندی ان از داخل شهر می رود.آثار تاریخی آن مخروبه شده و.....شهرهای اطراف آن به او زور می گویند.
نا شناس 11 خرداد 1397
19
7
پاسخ
جناب آقای روحانی عزیز آیا می دانید که تنها شهری که توانست از بودجه ملی برای تعریض خیابان هایش استفاده کند بابل بود؟
هیچ شهرستانی از مازندران به اندازه بابل از بودجه ملی و استانی بیشتر استفاده نکرده است
شما که در جایگاه نماز ایستاده اید باید جانب انصاف را بگیرید و همه استان رات به یک چشم ببینید ما در بهشهر که اینهمه محروم هستیم نه تنها به کمک ما نمی آیند بلکه همه بودجه ما را هم به بابل و آمل و ساری می دهند البته ساری الآن چند سالیه که با وجود شهردار خوبش توانست ساری را آباد کند
از شما بعنوان یک روحانی متدین دعوت می کنم سرس به بهشهر بزنید و ببینید و منبعد هرگز اینگونه اعتراض نخواهید کرد.
بابلی ها از اول همینطور دارند بیشترین بودجه ملی و استانی و درآمدی را استفاده می کنند
نا شناس 11 خرداد 1397
9
7
پاسخ
بودجه اتمام پروژه های آب و فاضلاب ساری 11 میلیارد
بابل و امیرکلا 3ميليارد!؟
دوستان و عزيزان ساروی آرزوی همه ما پیشرفت همه ای مازندران و همچين ساری عزیز است ولی این نباید منجر به بی عدالتی در بقیه شهرهای مازندران شود
پاسخ ها به این نظر
مازندران 12 خرداد 1397
بخاطر اینکه جمعیت شهری ساری از همه ی شهر های مازندران بیشتره بعدشم چرا مرکز رو با بقیه شهرها مقایسه میکنین؟اصفهان میگه چرا تهران اینو داره اونو داره ما نداریم؟تا مرکز پیشرفته نداشته باشیم هیچ شهری پیشرفت نمیکنه
سام دلیری از چالوس 11 خرداد 1397
22
6
پاسخ
اقای امام جمعه عزیز و محترم شما دیروز نمیگفتین کسی تو کار استاندار دخالت نکنه!!!!شما حکم بزرگتر را دارید نباید بین دو شهر مازندران اختلاف بیندازید باید بگزارید استاندار خودش بر اساس برنامه ریزی کارش را انجام دهد با ارزوی موفیت و پیشرفت برای مازندران عزیز.
بابلی ریکا 11 خرداد 1397
21
9
پاسخ
بس کن این حرفا رو .
همین حرفای تفرقه آمیز رو شما ها میزنین که مردم شریف مازندران چشم دیدن ما بابلی ها رو ندارن
مشکل اصلی بابل افرادی مثل شما هستین که مردم یه استان رو به جون بابلی ها می اندازین.

بس کنین دیگه این حرفا کهنه شده .
بس کنین نژاد پرستی رو
هی بابلی هی بابل.
بابل هم بخشی از مازندران هست
نا شناس 12 خرداد 1397
12
9
پاسخ
حاج اقا: تاریخچه شهر بابل را نگاه بفرمائید ظاهرا کیاسر با بابل همزمان بخشداری دایر شده انصافا کیاسر بابابل اصلا قابل مقایسه است؟ کیاسر امروزبا یک خیابان قدیم بابل قابل مقایسه است؟باشهرهای باقدمت وتاریخی دیگراستان مانند امل وبهشهر وساری بعضا جلوتر است وکمترنیست، بماند!! لذابه جای حل مشکل درخود داخل بابل لطفا به شهرها وجای دیگر ومسولین استانی وکشوری نشورید ونتازید ومردم راتحریک نکنیدشما مگر کم امکانات وبودجه پس از انقلاب به شهر شماسرازیر شده اعم از عمرانی وفرهنگی ومراکز علمی وتفریحی واقتصادی واداری...... اگر بنابر انتقادوتوقع وفریاد است فریاددیگر شهرها از رامسر تاگلوگاه بایدبلندترو بیشرباشدوناله انان کمتر نیست ،قائمشهر مظلوم ومحروم وجویباروسوادکوه وبهشهر وبابلسر وتنکابن...وبقیه شهرها نیزدستکمی ندارند حتی عقب ماندگی شان به مراتب بیشر وشدیدترازبابل هم است ،وبیشتر استانداران ومعاونین عمرانی ومدیران کل وخیلی از کارشناسان وکارکنان ادارات استان ونهادها پس از انقلاب هم بابلی بودند وکم وبیش هنوز هم هستن وتا چندسال قبل نماینده ولی فقیه استان پدربزرگوارتان هم ازبابل بوده پس لازم است صبوری وتلاش ومطالعه واطلاعات خود را بیشتر نموده وبدور ازاحساسات وعصبانیت وجوگیر شدن وبه به وچه چه عده ای بدون کارشناسی سخنرانی واعلام نظر نفرمائید،بنابراین بعصی از مشکلات ازجمله کمبوداعتباروامکانات همه جایی وقدری طبیعی است و محدودبه همه شهرها واستانهای کشور است وانتظار بی جا ایجاد وجوکینه ودشمنی وستیز ودرگیریبین مردم استان دامن نزنیدوهمواره خدا را شاکرباشید وناسپاسی نفرمایید هر چند قدر ومنزلت همه مردم ازجمله بابل وامل ونور ونوشهر وبابلسر وساری وبهشهر ورامسروهمه استان......بالاتر از اینهاست وبا هم تفاوتی ندارند باید مواظب باشی وباشیم فرصت طلبان واشوبگران وخرابکاران مانند شهر کازرون از صداقت امثال شما با تحریک مردم وزودباوران سواستفاده نکنند.این تریبون وجایگاه ولباس واقعا ارزشمندو حرمت دارد همه باید دقت وخداوشهدارا درنظر داشته باشیم .
نا شناس 12 خرداد 1397
1
4
پاسخ
درست میفرمایید حاج آقا.مدیر کل منابع طبیعی ک تازه تشریف فرما شدن با انتصابهایی ک انجام دادن معلومه ک چه اتفاقی ب سر استان میاد شما از شهر گله میکنید
محمد 12 خرداد 1397
14
12
پاسخ
هی می خوایم به این بابلی ها احترام بزاریم نمیشه پول شما رو کی می خواد بخوره به خودتون برسید بودجه شهری جای اینکه بخورید به مردمتون برسید بزرگترین شهرستات مازندرانم ساری
پاسخ ها به این نظر
علی 12 خرداد 1397
دوست عزیز! ظاهرا شما از بیخ عرب هستید! طبق اعلام وزارت کشور؛ شهرستان بابل بزرگترین شهرستان استان مازندران و دومین در شمال کشور میباشد؛ جهت اطلاع!!!!
نا شناس 12 خرداد 1397
اقای علی ساری از نظر وسعت شهرستان و جمعیت شهری از همه ی شهر های استان بزرگ تره بابل از نظر جمعیت شهرستانی بیشتره چون جمعیت روستاییش بیشتره
ساروی 13 خرداد 1397
خدمت اقای علی باید عرض کنم که بیشترین وسعت و بیشترین جمعیت شهری تو استان مازندران متعلق به ساریه و جمعیت شهرستان بابل بخاطر جمعیت انبوه روستایی بیشتره تاکی این حرفای پیش پا افتاده رو که جمعیت ما بیشتره وسعت ما بیشتره رو میخواین پیش بکشین یکی از یه استان دیگه بیاد این متن شمارو بخونه فکر میکنه دعوای بچه مدرسه ای هاست مرکز باید خاص باشه چون پیشانی استان است همانطور که تهران خاص است بین بابل امل تنکابن چالوس بهشهر هیچ فرقی نباید باشه شما بابلیا بخاطر نژادپرستی فکر میکنین خیلی بالا هستین در صورتی که اینور نیست و وجه خودتونو خراب میکنین
ali 13 خرداد 1397
شهرستان بابل نصف شهرستان های ساری و آمل نمیشه کی گفته بزرگترینه!؟؟
aaaa 13 خرداد 1397
عزیز دل محمد جان بزرگترین شهرستان از دید مساحت می گی یا جمعیت؟
اگه جمعیت باشه شهرستان بابل در مازندران اول و در شمال دوم.
اگه مساحت باشه که شما جز 3 تا نیستید!! و در شمال هم جزو 10 تا نیستید.
دقیقا می خوام بدونم منظور کدوم بوده؟
بعدش هم آقای روحانی باید شهرستان را با شهرستان مقایسه کنه و شهر را با شهر نه این که بیاد شهرستان را با شهر مقایسه کند. منطق این رو میگه که گفتم حالا من نمی دونم شاید حاجیتون بهتر بدونه؟! و من بیسواد باشم.
محمد 12 خرداد 1397
18
8
پاسخ
سلام، در این ماه عزیر عجبا! هر چه استاندار و معاون استانداربوده با همین حرفها از بابل بودند.مثل شفقت.فلاح،نریمان،ساداتی،هاشمی، رهی و...که تا توانستند برای بابل سنگ تمام گذاشتند.چرا آن موقع صدایتان در نیومد حالا یک معاون استاندار از مح نه ساری شده دادت در آورد.تازه پیشرفت ساری حاصل تلاش شهردار عملگرا و برادر سه شهید عبوری بوده نه بودجه دولت،افهم،افهم افهم
نا شناس 12 خرداد 1397
3
15
پاسخ
به جای کامنتهای احساسی سری به جاده کیاکلا بزنید بودجه اومد اما تا از مرکز به بابل برسه غیب میشه '''کجا میره باید از استانداران مازندران بپرسید یک امام جمعه وظیفه اش اینه که کنار مردم باشه ''''بابت
اب زمین کشاورزی چقدر تلاش کرد ''' من مازندران زندگی نمیکنم اما از برخی که ندانسته فقط تهمت میزنند ناراحتم
پاسخ ها به این نظر
7 12 خرداد 1397
شما مازندران زندگی نمیکنی پس نظر نده بابل همشه در همه دوران در سطح استانی و کشوری مدیر داشته
محمد 12 خرداد 1397
17
4
پاسخ
آقای روحانی دنبال مقصر نگردید وکم‌کاری خودتان ومسئولین شهرتون رابه گردن این وان نیندازید.اون موقع که استانداربابلی بودشما حرف نمیزدید حالا فقط معاون سیاسی استاندار ساروی هستش شما منتقد و دلسوز مردم شدید
نا شناس 12 خرداد 1397
23
9
پاسخ
تاکید میکنم اگه تمام امکانات کشور رو به بابل اختصاص بدن مشکل بی فرهنگی بابلی ها رو نمی تونن حل کنند.حرفای صدتا یک غاز حاج آقا هم نمونه اش
پاسخ ها به این نظر
سید 13 خرداد 1397
از ادبیاتتون مشخصه بی فرهنگ کیه و مسئول سایت هم مشخصه از بی فرهنگاست
ساروی 12 خرداد 1397
19
6
پاسخ
اقای بابلی شما نمیخواد از طرف ساروی ها بگی مرکز استان ببرین بابل همین حرفا رو میزنین اختلاف میندازین و سارویا پشت شهرشون در میان و بعد میگین سارویا باعث اختلافن ما کاری به کار کسی نداریم
ساروی 12 خرداد 1397
4
0
پاسخ
تریبیون نماز جمعه جهت تفرقه نیست اقای روحانی این حرفا دیگه قدیمی شده شما یا حرفت عمل نشده یا تصمیم سیاسی گرفتی عمل نشد اون موقع که هر صبح بیست تا مینی بوس کارکنان ادارات و استانداری از بابل میومد ساری چرا حرف نمیزدی؟اون موقع که ساری به عنوان مرکز درجا میزد ولی بابل رو به جلو بود چرا حرف نمیزدی؟بحث مرکز باید از شهرهای دیگه جدا باشه همونطور که تهران به عنوان پایتخت خاصه هر مرکزی هم باید خاص باشه شما یه استان نشون بده مرکزش پیشرفت نکرده باشه ولی استان رو به جلو باشه شما میگی چرا ساری داره پیشرفت میکنه ولی بابل به اندازه ساری نیست خب نبایدم باشه امل بابل تنکابن چالوس همه باید در یه سطح باشن حرف های شما کاملا تفرقه انگیزه با این حرفا مردم رو تحریک نکنین و بابل رو تحقیر نکنین
حسن 12 خرداد 1397
2
0
پاسخ
متاسفانه آقای روحانی فقط دنبال تفرقه وجاروجنجاله همیشه مرغ همسایه روغازمی بینه
حسن 13 خرداد 1397
3
0
پاسخ
به دوستان مسئول بابلی بفرمائید کمتر بخورن. یه ذره واسه مردم بابل هم بزارن تا جلوی سارویها خجالت نکشیم.
نا شناس 13 خرداد 1397
0
2
پاسخ
بی فرهنگ کسیه که بقیه توهین میکنه
متاسفم برای شمال نيوز که چنین کامنت هايي رو نشر میده
نا شناس 12 خرداد 1397
4
1
پاسخ
در قضیه صعود نساجی و خونه به لونه مشخص شد مردم استان چقدر با بابلیها خوبن همه دعا میکردن تیم بابل بالا نیاد ....واقعا اینهمه نفرت رو چطوری تو استان به دست اوردین؟؟؟؟یه کم بیشتر رو خودتون کار کنین موفق باشید
نا شناس 13 خرداد 1397
1
0
پاسخ
آخه شیخ عمو بعضی هم مثل اسحاق اینقدردماغشون گنده هست که نه تنهانوک اونونمیتونن ببینن بلکه جلوی خودشونو هم نمی تونن ببینن!!!
نا شناس 13 خرداد 1397
1
0
پاسخ
از خداوند متعال شاکریم که امکانات طبیعی ، جنگل ، دریا و.. به مازندران عطا کرد واگرنه از گرسنگی تلف می شدیم
علی اصغر 13 خرداد 1397
6
0
پاسخ
لطفا بی کفایتی و بی عرضه گی خود را پشت چهار تا کار عمرانی دیگر شهر ها قایم نکنی !!!!!!!!!!!!!! ضمن اینکه شماها و دارو دسته های شماها صرفا دنبال تنش بین ساری ، قائم شهر و آمل و .... هستید به خودتون بیایید مردم بابل گول این حرفهای پاستوریزه شماهارو نخواهند خورد عرضه داری بیا وسط میدون کار کن از زیر کولر بیا بیرون قیافه منتقد به خودت نگیر
محمدی 13 خرداد 1397
5
0
پاسخ
عبوری ، نساجی و یوسفیان ملا وووووووو خاری در چشمان بی کفایت شما ، مردم فهیم بابل با این کلمات و جملات قلمبه و سلمبه شما احساساتی نخواهند شد
مجی 13 خرداد 1397
1
1
پاسخ
سلام
حاج اقا در مسیر سیاست ترامپ حرکت میکند با فریاد وحق بجانب بودن موجب تفرقه میشود تا اهداف خودش را پیش ببرد
بهرام 13 خرداد 1397
3
0
پاسخ
شما ببینید که از اول انقلاب تا الان چند استاندار بابلی داشتیم
استاد 13 خرداد 1397
1
0
پاسخ
این اقا هم مثل بعضی از نماینده ها مطهری ، صادقی ، کواکبیان و .... سالی یکبار برای مردم حرف میزنه و اونهم با تخریب دیگران /برادر من از پشت تزیبون مقدس بده بد
کیاکلایی 13 خرداد 1397
0
1
پاسخ
هر چند مدت در جاده بین بابل و کیاکلا جویبار کیاکلا ،کیاکلا و بهنمیر تصادف وحشتناکی صورت می گیرد در این چند ماهه کشته های زیادی در این سه مسیر اتفاق افتاده چرا که جاده باریک هست و یک لاین دیگر ش که در حال ساخته به امان خدا رها شد مسئولین خدا را شکر کنند که مردم غیر از بستن جاده کاری دیگر صورت نمی دهند وگرنه باید در هر مسیر یکی از مسئولین بی کفایت را به دار آویخت تا عبرت دیگران شود
حسن زاده از بابل 13 خرداد 1397
4
0
پاسخ
با سلام همین فکر امثال جنابعالی باعث شده سمنان بسیاری از حوضه های آبریز مازندران رو به یغما ببره و کشاورزان مازنی پایین دست در سوگ از دست رفتن فرصت کشت برنج و سایر محصولات بنشینند و گلستانی ها هم مدعی مالکیت میانکاله هستند که می توان با درایت مسئولین کلی درآمد کسب کرد ووووووووووو دیگر به خودتان بیایید عرضه کاری رو ندارید بگذارید بروید
نادر 13 خرداد 1397
3
0
پاسخ
همین الان آمار بگیرید که چند تا مدیر کل بابلی داریم
محمد 13 خرداد 1397
2
0
پاسخ
همین کارها را میکنید که نماز جمعه از جوانان و .... خالی شده /واقعا شما دارید از سیره پیامبران را اجرا میکنید
حسن زاده از بابل 13 خرداد 1397
1
0
پاسخ
با سلام شمال نیوز چرا پست هامو نمایش نمی دهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس 13 خرداد 1397
5
0
پاسخ
دومین شهر بزرگ شمال و خوب اومدین آخه از چه لحاظ
مرتضی پورحسن 13 خرداد 1397
3
0
پاسخ
اقای روحانی زمان مجدارا بامعاونت نریمان فراموشت شد اون موقع اعتبار مرکز استان چقدر بود دوران شفقت چطور. اون موقع سکوت کردی میدونستی بودجه مرکز استان کجا هزینه میشه .حالا یک غیربابلی استاندار شده وهمه چی رو رعایت میکنه داری نفاق همیشگی تونو دامن میزنی .کمی ازخدا بترسید.
بهشهر 13 خرداد 1397
0
5
پاسخ
درود وسلام برحاج آقا روحانی ایشان حرف حق را میزنن واز مردم دفاع میکنند برید اعتبارات تخصیص شده را ببینید ,ساروی های عزیزاینقدر بابلی بابلی نکنید !!!! دنیا به شما می خندد.بابلی ها در جای جای کشور برای استان خودشان تلاش میکنن من خودم شاهد بودم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 14 خرداد 1397
نمردیم و بابلی بهشهری نما رو هم دیدیم به اسم شهرهای دیگه بگید بابل مظلومه و اصلا بودجه شهرهای دیگه رو سالیان سال نخورده و همچنین خود بطرگ بین باشین اصلا بابل یه قاره جدا بود حقشو خوردن
محمد 13 خرداد 1397
6
1
پاسخ
چرا تا دیروز که استاندار بابلی بود از این حرفها نبود تا رفت کور کوری خوندن امام جمعه محترم شروع شد مرکزاستان همین الان هم اکثرا مدیرانش بابلی هستنداگر روزی برسه که مدیران به نسبت شهرها تقسیم بشن مطمئن باش سهم شما از اینی که هست کمتر خواهد بود
مرتضی پورحسن 13 خرداد 1397
1
0
پاسخ
مدیریت شمال نیوز شما با پیامها یا اسم بنده مشکل دارید .
اميد از بابل 13 خرداد 1397
5
0
پاسخ