.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفر: تیم ملی ایران قدرت شکست مراکش را دارد
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ایران باید در بازی اول پیروز شود، زیرا قدرتش را دارد.

به گزارش شمال نیوز،وینفرد شفر، سرمربی ۶۸ ساله آلمانی باشگاه استقلال تهران که در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۳۹۶ هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت، در ۸ ماه گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت و موفق شد قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران، صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و رتبه سومی لیگ برتر را با استقلال تجربه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او در رده ملی هم کارنامه پرافتخاری دارد و سرمربی تیم‌هایی همچون کامرون، تایلند و جامائیکا بوده و افتخارات زیادی را بدست آورده است. شفر در جام جهانی ۲۰۰۲ سرمربی تیم ملی کامرون در گروه پنجم بود و با کسب یک برد مقابل عربستان، یک تساوی یک بر یک مقابل ایرلند و شکست ۲ - ۰ در تقابل با آلمان از بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال حذف شد، اما تجربه زیادی از حضور در این مسابقات دارد و اکنون هم درحال انتقال تجربیات سه دهه مربیگری اش به فوتبال ایران است.

پیرمرد آلمانی در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۱۸ با کارلوس کی روش، اختلاف کوچکی پیدا کرد، اما خیلی زود و برخلاف دیگر مربیان لیگ برتری، درگیری لفظی با سرمربی تیم ملی را پایان داد و به حمایت از یوز‌های ایرانی پرداخت.

بر همین اساس، درباره تیم ملی فوتبال، لیگ برتر و استقلال با وینفرد شفر گفتگو کردیم که در ذیل می‌خوانید:

نظرتان درباره تیم ملی ایران چیست؟

تیم ملی خوبی داریم و خیلی خوشحال هستم که ۴ بازیکن استقلال تهران (پژمان منتظری - سید مجید حسینی - روزبه چشمی - امید ابراهیمی) در تیم حضور دارند. آرزوی موفقیت برای تیم ملی دارم، زیرا برای ایران خوب است و عملکردشان نشان داده که کیفیت لازم برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی و راهیابی به مراحل حذفی را دارند.

 

پس از اعلام فهرست تیم ملی انتقادات زیادی صورت گرفت، نظر شما چیست؟

چه انتقاداتی به فهرست تیم ملی شده؟ چه کسانی پشت تیم ملی صحبت می‌کنند که سبب شده تا به تیم ضرر برسد؟ واقعا دوست ندارم دیگر درباره این موضوع صحبت کنم و خوشبختم که نمی‌توانم روزنامه‌های ایران را بخوانم (با خنده).

پیش بینی شما از نتایج ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چیست؟

نتیجه را نمی‌توانم پیش بینی کنم، اما تیم ایران باید در بازی اول (دیدار با مراکش) پیروز شود، زیرا قدرتش را دارد و پس از پیروزی مقابل مراکش، باید منتظر بود و دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

لیگ ایران به پایان رسید، ارزیابی تان از لیگ هفدهم چه بود؟

لیگ خیلی خوبی داریم، اما باید آن را بهتر کرد. در تمام دنیا، شکل و ساختار لیگ‌ها درحال تغییر است و باید در فوتبال ایران از مربیان حمایت شود. زیرا بدون مربی، بازیکنی معنا ندارد و بدون بازیکن، تیم ملی وجود نخواهد داشت. باید در فوتبال پایه به خصوص نوجوانان و جوانان بیشتر کار کنیم تا بتوانیم آینده فوتبال ایران را بسازیم.

صحبت‌هایی مبنی بر رفتن حسینی حسینی و مامه تیام از استقلال شده، خبر جدیدی از آن‌ها دارید؟

حسینی در استقلال می‌ماند و نمی‌تواند به جایی برود، چون به او اجازه جدایی نمی‌دهم. درباره ماندن یا نماندن تیام هم قدرتی ندارم، زیرا قراردادش یک طرفه است و امیدوارم خودش تصمیم به ماندن داشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.