.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری:ضرورت نشر فرهنگ علوی و زینبی در جامعه
امام‌جمعه موقت ساری با اشاره به اهمیت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان بر لزوم نشر فرهنگ علوی و زینبی در جامعه تأکید کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام محمدقاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر گفت: اگر قرار است در مکتب مولای متقیان باشیم باید دل‌های زنگار زده خود را در شب‌های قدر صیقل دهیم و دوری از گناه و تقوا را در خود تقویت کنیم.

وی با اظهار اینکه فضیلت و اهمیت ماه مبارِک رمضان باید برای همه تبیین شود گفت: در ماه مبارک رمضان، نفس کشیدن و خواب هم عبادت محسوب می‌شود و دوری از گناه باید بهترین دستاورد ماه مبارک رمضان باشد.

حجت‌الاسلام با عنوان اینکه باید فضیلت ماه مبارک رمضان را درک کنیم زیرا دوری از گناه و تقوا، مهم‌ترین درس این ماه است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای بندگان خدا محسوب و در این ماه درهای جهنم به روی بندگان بسته می‌شود.

امام‌جمعه موقت ساری، تأکید کرد در شب‌های قدر باید روحیه شب‌زنده‌داری برای بهره گیری از فیوضات معنوی تقویت شود افزود: دهه پایانی ماه مبارک رمضان به دلیل واقع‌شدن شب‌های قدر دارای فضیلت زیادی است.

وی همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت مولای متقیان ادامه داد: برای ترویج فرهنگ علوی در جامعه باید تلاش بسیاری صورت گیرد.

حجت الاسلام قاسمی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس با انتقاد از سکوت مقابل جنایات علیه ملت مظلوم فلسطین، بر لزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: ملت ایران اسلامی همانند همه عرصه‌ها در این مراسم نیز شرکت پرشور خواهند داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، گفت: اندیشه‌ها و افکار حضرت امام راحل باید به نسل‌های مختلف منتقل و تبیین شود و تلاش‌های حضرت امام راحل، اسلام و قران را دوباره زنده و احیا کرده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.