.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت حمل و نقل بار در مازندران
دو روز گذشته اکیپ‌های حمل بار برای جابه‌جایی حمل بار مستقر شدند و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در تلاش هستند تا مواد و کالاهای فاسدشدنی را به مقصد برسانند.

به گزارش فارس، روزهای گذشته شاهد اعتصاب کامیون‌داران نسبت به افزایش قیمت عوارض و لوازم یدکی و از سویی دیگر ثابت ماندن کرایه بار بودیم.

خبرهایی از ادامه داشتن این اعتصاب‌ها وجود دارد و پیگیری‌هایی از سوی مسؤولان برای خاموش شدن این تجمع‌ها در حال انجام است.

دو روز گذشته نیز اکیپ‌های حمل بار برای جابه‌جایی حمل بار مستقر شدند و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده در تلاش هستند تا مواد و کالاهای فاسدشدنی را به مقصد برسانند.

خبرهایی مختلفی در زمینه اعتصاب کامیون‌داران به گوش می‌رسد ولی آنچه مسلم است باید زودتر به مشکلات این چنینی پایان داده شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

*ناهماهنگی بین شرکت‌ها موجب اعتراض‌هایی در بین کامیون‌داران شد

دادستان مرکز مازندران درباره اعتصاب کامیون‌داران در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: دادستانی در این زمینه ورود پیدا کرده است.

سید یونس حسینی عالمی بیان کرد: بحثی که در بندرامیرآباد داشتیم این بوده که یک‌هزار و 300 کامیون‌دار فعالیت می‌کنند که بیشتر مربوط به حوزه نکا و بهشهر هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون هر شهرستانی باید صنف و تشکیلات در این زمینه داشته که ناهماهنگی بین صنف بهشهر و نکا ایجاد شد.

دادستان مرکز مازندران اضافه کرد: به این دلیل که بیشتر کامیون‌ها مربوط به حوزه نکا بوده و در حوزه جغرافیایی بهشهر مشغول فعالیت هستند که ناهماهنگی‌های به وجود آمده در این زمینه موجب نارضایتی کامیون‌داران شد که به جمع‌بندی رسیدیم.

 حسینی عالمی تصریح کرد: قرار است دادستان‌های شهرستان‌های نکا و بهشهر با همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صنفی تشکیل دهند و مجدداً رای‌گیری شود و صنف مجموعه باربری دخالت کند.

وی افزود: همچنین امکاناتی را نیز اداره کل راهداری در اختیارشان قرار دهد تا با نظارت جدی بر تقسیم بار و نحوه نوبت‌دهی مشکلات حل شود.

دادستان مرکز مازندران با اعلام اینکه ناهماهنگی بین شرکت‌ها موجب اعتراض‌هایی در بین کامیون‌داران شد، خاطرنشان کرد: از بحث پیشگیری از وقوع جرم در این زمینه ورود پیدا کردیم.

حسینی عالمی گفت: دادستان‌های نکا و بهشهر مأمور شدند این موضوع را پیگیری کنند تا درگیری‌ها برای همیشه خاموش شود.

*هیچ اعتصابی نداریم و کارها طبق روال در حال انجام است

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد:  تعداد 12 هزار و 412 ناوگان باری و 17 هزار و 371 راننده باری در مازندران مشغول به فعالیت هستند.

سیدرحمت‌الله موسوی با اشاره به اینکه روز گذشته 3 هزار و 243 ناوگان باری نسبت به جابه‌جایی محصولات مختلف اقدام کردند، اضافه کرد: روزانه بیش از 3 هزار ناوگان سنگین در مازندران بارگیری می‌شوند.

وی با اعلام اینکه هیچ اعتصابی نداریم و کارها طبق روال در حال انجام است، تصریح کرد: براساس روال بارگیری انجام می‌شود و هیچ مشکلی نداریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 12 خرداد 1397
خدمت مردم بايد عرض كنم مسئولان حمل ونقل اداره كل هيچ گونه توان برخورد با شركتهاي حمل ونقل متخلف راندارند درشعار دادن نمره 20 ولي درعمل جرات ندارند باشركتي كه كمسيون انچناني ميگيرد برخوردكنند چون .........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.862 seconds.