.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خرید ۶۵۰ میلیون تومانی گندم از کشاورزان مازندران
شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور تاکنون ۵۰۰ تن گندم به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان از گندمکاران مازندران خریداری کرده است.

به گزارش شمال نیوز،سید محمد جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: ۵۰۰ تنگندم به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان از ۶ خرداد آغاز خرید تضمینی گندم تاکنون از کشاورزان مازندران تحویل گرفته شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون خرید گندم در شهر‌های گلوگاه، بهشهر، میاندورود و ساری انجام می‌شود، افزود: تاکنون ۴۰ میلیون تومان به کشاورزان گندمکار مازندرانی که گندم مازاد خود را به مراکز خرید تضمینی شرکت غله تحویل دادند، پرداخت شد.

جعفری گفت: براساس پیش بینی‌ها انتظار می‌رود ۱۰۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور، به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و افزود: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس ۲ درصد افت غیرمفید و ۴ درصد افت مفید ۱۳ هزار ریال تعیین شده است.

وی گفت: خرید تنها از کشاورزانی صورت می‌گیرد که نام آن‌ها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

جعفری به تعداد مراکز پیش بینی شده جهت عملیاتی کردن فرآیند خرید سال زراعی جاری اشاره کرد و افزود: ۲۵ مرکز از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری جهت تحویل گندم از کشاورزان در استان پیش بینی و تجهیز شدند که هم اکنون براساس میزان عرضه این محصول در ۴ مرکز بازگشایی شد./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.