.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی تجمع مردمی به مناسبت ارتحال حضرت امام در ۱۳ شهر مازندران
رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران گفت: تجمع مردمی به مناسبت بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در ۱۳ شهرستان استان برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ عسگر مجیدی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران بر لزوم پاسداشت و ترویج افکار و اندیشه‌های حضرت امام راحل تأکید کرد و گفت: حضرت امام راحل ما را از اسارت طاغوت رهایی دادند و اسلام نابرادر فضای جامعه حاکم کرد و امروز شاهد امنیت و عزت ملت و کشور ایران اسلامی هستند.

سرهنگ مجیدی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل، خواستار انتقال اندیشه و افکار حضرت امام راحل به نسل‌های مختلف جامعه شد و گفت: امسال برای شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام راحل به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروانی صورت نخواهد گرفت ولی افراد به‌صورت خودجوش و مردمی در مراسم شرکت خواهند کرد.

وی از برپایی تجمع در ۱۳ شهرستان استان به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام راحل برای ترویج اندیشه‌ها، افکار و اهداف بنیان‌گذار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی، نمایشگاه‌هایی با موضوع تبیین اندیشه‌های امام از دیگر برنامه‌ها است.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام راحل در مازندران یادآور شد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه باید در اذهان مردم باقی بماند و محتوا و برنامه‌های تبلیغی در تمامی شهرستان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

سرهنگ مجیدی با اشاره به گردشگرپذیربودن مازندران گفت: در تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی نیز، برنامه‌های تبلیغی برای ترویج و بزرگداشت اندیشه‌های امام راحل تدارک دیده‌شده است.

وی اعزام یک گروه از موتورسواران بسیجی برای شرکت در بزرگداشت امام راحل در تهران را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این گروه از ظهر پنجشنبه به سمت مرقد حضرت امام راحل حرکت می‌کنند.

وی بابیان اینکه برخی افراد مرعوب فضای بین‌المللی قرار می‌گیرند اظهار داشت: بجای اینکه حوادث را با معیار انقلاب بسنجند با فضای بین‌المللی می‌سنجند و این امر سبب می‌شود تا اصل انقلاب منحرف شود و باید جلوی آن گرفته شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.