.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار:راه اندازی میز خدمت در ادارات مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه میز خدمت برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم باید از اول تیرماه در ادارات استان راه اندازی شود گفت: در صورت عدم راه اندازی، دستگاه متخلف معرفی می شود.

به گزارش شمال نیوز، محمد اسلامی چهارشنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان بابل که در مسجد خاتم الانبیااین شهرستان برگزار شد اظهار داشت: باگذشت۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما برای تولد دوباره نیاز به عزم وجزم جدی و راسخ برای پیمودن ادامه مسیر را دارااست.

اسلامی ادامه داد: مردم هزینه‌های هنگفتی را برای رسیدن به استقلال در این نظام داده‌اند تا بتوانند دست چپاول گران غربی را کوتاه کنند ودرحال حاضر که تمام معادلات دشمن به هم‌ریخت درصدد هستند با ناامید کردن امید مردم راههای نفوذ خویش را هموار سازند و با پمپاژ تبلیغاتی بر نقاط ضعف دست بگذارند و با برنامه‌ریزی‌های منظم و شیوه‌نامه‌هایی در جهت تحقق اهداف خویش و جوسازی علیه نظام هستند.

استاندار مازندران گفت: دولت تدبیر و امید تمام شعارهای خود رابه برنامه تبدیل کرده است و این برنامه‌ها به دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌هایی برای هدایت در جهت عمل به وعده‌های دولت تدبیر و امید تبدیل شده است.

استاندار مازندران عنوان کرد: مردم هیچ‌گاه از دروغ‌های تبلیغاتی آسیب ندیدند اما برعکس آن در تمام صحنه‌ها شکوهمندانه‌تر ظاهر شدند و نشان دادند در پایبندی به‌نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند اما مسئولان باید به دوری از سستی و با نقش‌آفرینی درست و کوتاهی نکردن، خللی در برنامه دولت ایجاد نکنند زیرا مهم‌ترین نکته و اولویت دشمن جدایی دولت از مردم است.

اسلامی ابراز داشت: باید رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان تغییر کند و نباید سستی و موانع باعث شود که ما در پیشبرد اهداف ناتوان نشان داده شویم زیرا این هدف اصلی دشمن است.

وی به دستاوردهای برجام اشاره و اضافه کرد: کسی که از این تفاهم‌نامه خارج می‌شود خود عنوان می‌کند که نتوانسته در دو جنگ قبل موفقیتی کسب کند حال با جنگ اقتصادی می‌خواهد در نظام جمهوری اسلامی نفوذ کند و با نقشه کشیدن برای جیب مردم و با بی‌ارزش کردن پول این نظام درصدد براندازی است و کسی که ازارز به‌عنوان کسب‌وکار استفاده می‌کند به دشمن کمک می‌کند و دولت با متخلفان این عرصه برخورد جدی خواهد کرد.

استاندار مازندران ادامه داد: هر تولیدکننده‌ای که ارز دولتی بخواهد می‌تواند با مراجعه به دستگاه نظارتی ارز مورداحتیاج خود را تهیه کند و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی گفت: باید تا اول تیر تمام دستگاه‌های اجرایی این استان دارای میز خدمت باشند تا ارباب‌رجوع برای مراجعات خود فقط به یک میز ارجاع یابد وهر دستگاه اجرایی در استان مازندران از میز خدمت برخوردار نباشد متخلف شناخته خواهد شد.

استاندار مازندران در پایان تصریح کرد: توسعه متوازن و توسعه پایدار ظرفیت اصلی است وسند ۱۲ محوری برای توسعه استان در نظر گرفته‌شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.516 seconds.